Gaaf man! Dat vond ik altijd zulke fascinerend kleine dingetjes, maar ik heb er gek genoeg nooit een gehad....
Nooit te laat voor

En ik ben er van overtuigd dat je hem naar benzine kan ombouwen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf man! Dat vond ik altijd zulke fascinerend kleine dingetjes, maar ik heb er gek genoeg nooit een gehad....
Ik heb ook nog van die oude busjes Cox brandstof staan maar vraag me wel af of dit nog goed is...Jan
Nooit te laat voor
Nooit te laat voor
Alles kan, blijkbaar, maar ik vraag me toch serieus af of daar nog practisch nut in zit....
Groeten Jef
Ik heb ook nog van die oude busjes Cox brandstof staan maar vraag me wel af of dit nog goed is...
Ik had het nu zelf gemengd met 20% wonderolie en 20% nitro.
Jan
Mooi , zo heb ik ook nog ééntje , met hoeveel % nitro heb je deze laten draaien , die kleintjes lusten wel een slokje .
Zelf heb ik het geluk van nog een paar busjes "echte" Cox fuel staan te hebben
![]()
niet omdat het moet, maar omdat het kan?Alles kan, blijkbaar, maar ik vraag me toch serieus af of daar nog practisch nut in zit....
als je zo'n motortje met een startmotor start.... (aan de spinner te oordelen?)
Groeten Jef
Dan is het toch niet wat ik van een vonkontsteking verwacht....als je zo'n motortje met een startmotor start.... (aan de spinner te oordelen?)
Groeten Jef
Denk het wel, maar ben niet zeker. RcExl gaat in ieder geval tot 18K volgens de tests van Pé Reivers, en die HPI autootjes draaiden 30K met iets wat verdacht veel op een RcExl leek.Zou je overigens met een normale vonkendoos wel bijvoorbeeld de 20000 toeren halen?
Ja... dat verbaasde mij ook... en vooral, dat hij dat zowel koud als warm blééf doen...Loopt en start echt super![]()
Ja... dat verbaasde mij ook... en vooral, dat hij dat zowel koud als warm blééf doen...
Dit motortje is echt in tópconditie, kan zo nóg een keer 50 jaar mee...
Vandaar dat ik graag zou zien dat het ding ook echt gebruikt gaat worden.
Ben alleen bang dat ik dat dan zelf moet gaan regelen, en ik wil eigenlijk geen glow meer vliegen...
Als je belooft dat ie dan écht weer gaat vliegen (liefst spoedig, en véél) dan stuur ik hem zo op....
Maar het mooiste zou zijn een beginner of zo aan zijn eerste brandstofmotor te helpen. Het is een uitermate vriendelijk ding voor een beginner, zoals op de video te zien is....
Ja... dat verbaasde mij ook... en vooral, dat hij dat zowel koud als warm blééf doen...
Dit motortje is echt in tópconditie, kan zo nóg een keer 50 jaar mee...
Vandaar dat ik graag zou zien dat het ding ook echt gebruikt gaat worden.
Ben alleen bang dat ik dat dan zelf moet gaan regelen, en ik wil eigenlijk geen glow meer vliegen...