Wat een leuk motortje zeg 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toerental in de hand houden...Hopelijk blijft die van mij wel heel
En zo niet dan is het nier anders.
Is absoluut niet kattig of neerbuigend bedoeld, maar... Als je een brandstoffilter in je toevoerleiding plaatst, zet je er toch ook geen kistje omheen?
Je hebt een versie met "losse" sensor, als ik het goed begrijp. Het hoofdprintje (waar de stekker en solenoid op aangesloten zijn) kun je plaatsen zo je wilt, maar di sensor, zet die alsjeblieft ergens in de open lucht of minimaal op een goed geventileerde plek. Bij toestellen met een open cockpit plaats ik hem meestal in die cockpit (in de schaduw liefst) en anders bij hoogdekkers onder de vleugel tegen de romp aan de buitenkant, bij laagdekkers meestal onder de romp. (wel uit de uitlaatgassen houden i.v.m. olie).Aan het klepje zitten nog 2 printjes met kabeltjes,
Welke motor heb je ervoor in gedachten?
Dat klopt niet helemaal volgens mij. Omdat ze rug-aan-rug zitten zal de achterste motor een andere krukas moeten hebben. Die motor draait namelijk de andere kant op...... De rest zijn dan bestaande motoronderdelen.
Sowieso moesten daar "niet-standaard" assen in, alleen al vanwege de langere krukpen die in dat tussenstuk moet inhaken. Maar dat is niet echt een heel groot probleem.Omdat ze rug-aan-rug zitten zal de achterste motor een andere krukas moeten hebben. Die motor draait namelijk de andere kant op.