Een nieuwe asp magnum of sc 2 takt of 4 takt doe je dus zowieso goed aan om te kopen als de prijs gunstig is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De viertakten zijn niet ABC, gewoon stalen voering en zuiger met ring. De tweetakten zijn wel ABC, en mits goed ingelopen is dat gewoon prima voor elkaar.Nou, als je nou een mooie nieuwe magnum asp en sc kan kopen dan en ik benieuwd of er verschil in zit, de 4takten schijnen erg goed te zijn, en net als de 2 takten erg duurzaam door het ABC loopwerkje
Als ik het goed heb is dus de XLS van magnum en ASP gelijk aan OS max en zijn de loopwerkjes uitwisselbaar
Ja... Zelfs voor de volledige nieuwprijs vind ik de prijs/kwaliteit verhouding beter dan OS.Een nieuwe asp magnum of sc 2 takt of 4 takt doe je dus zowieso goed aan om te kopen als de prijs gunstig is
Moet je een beetje teleurstellen: de oude FSR was nooit ABC, maar reeds ABN.liefst koop ik de oude abc os zoals de 61 fsr maar die vind je niet meer nieuw
Ja... als die nieuw in een doos zitten, zijn dat helemaal geen slechte deals.Dus een nieuwe 10cc 2takt voor 115 euro is een lekkere deal
Net als een 20cc 4takt voor rond de 260 euro
Of een 20cc 2takt voor iets meer als 200 euro
Hangt er vanaf, als de AX nieuw is, is er iets raars aan de hand met de prijs.Als jj nou zou mogen kiezen tussen een nieuwe Magnum XL 61 of een OS-Max 55AX voor 20 euro meer
De prijzen zijn hier en daar nderdaad enorm, bij toeval kwam ik een winkelier tegen met een hele hoop Magnums in 2 takten en 4 takten, van 3,5cc tot aan 20cc 2takt en 4 takt, een paar zijn leuk geprijs en overweeg ik om aan mn collectie toe te voegen en om de oude motoren te vervangen voor verseHangt er vanaf, als de AX nieuw is, is er iets raars aan de hand met de prijs.
Maar een nieuwe Magnum of een tweedehandse AX, dan denk ik toch dat ik voor de Magnum zou gaan. Nieuw is nieuw, gebruikt moet je maar afwachten hoe goed het is.
Moet wel zeggen, dat in de huidige markt, 115 euro voor een nieuw in doos Magnum 61 best aan de pittige kant is.... De verkoper bepaalt, uiteraard, maar ik heb ze toch echt voor minder weg zien gaan.
Dat is inderdaad héél opvallend: ASP heeft eigenlijk noot tweetakten met zuigerveer gebouwd, behalve de 36 en 52 heli versie, en de 46 heliversie gek genoeg weer niet.Fx 46H is ring. Die van ASP echter niet.
Ik ben bijna geneigd, de voorkeur ook in technisch opzicht aan het "OS-ontwerp" te geven, boven dat van de Saito.Een 20cc 4 takt is dan al gauw 100 euro goedkoper dan een 20cc saito, anderzijds is saito wel heel erg mooi afgewerkt.... keuze’s keuze’s