Goed ingeslagen dus[emoji39]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Had je moeten kopenPas geleden nog zon motor in handen gehad, hagelnieuw..en. Ompleet met bijhorende reso piepke ..... ik heb er geen toestel voor dus maar laten staan..
Wel zeldzaam die dingen
een Magnum 61 met OS carb is dus gewoon een betere motor dan een OS 61FX![]()
Omdat ik hier een massa motoren zie:
Heeft er iemand nog een OS 90 VR-DF (15cc ducted fan motor van OS) die hij kan missen / verkopen?
Mijn zoon, Koen jr, heeft die motor opgeblazen na +/- 20 jaar in zijn Mirage en hij wil zijn eerste jet luchtwaardig houden.
Laat maar horen.
Dat zijn inderdaad mooie motoren.
Echter, wel een zeer hoog toerental (20 K?) en bijbehorend geluid.
Zijn er nog plaatsen in NL waar je hiermee mag vliegen ?
Grt,
Arnoud.
Nee, de prop was wat bladoppervlak kwijt...volgens mij liep hij hartstikke stuk op het laatst..
Ze vliegen bij ons ook nog met pulse jet's, turbine motoren. Valt het nog mee met dit(prachtig geluid trouwens):
]
Lagers? Beste zijn die van 1 euro. Daar heb je dan een puntzak vol van voor dezelfde prijs. Wisselen doe je in een kwartier met stroopwafel en een kopkoffie. Bedoel… is gewoon club kantine tarief?
Na 7 liters waren die in dat AXje nog prima. Toch maar vervangen door nieuwe…
Afstrepen op zekerheid.
Sloweense makelij en doen niet onder voor premium poeha! Zuren in methanol tasten alles aan, behalve keramisch (non-kattengrit) en RVS[emoji39]
Noot: Die Magnum 61XL SAII is dezelfde als de ASP 61.
Die ASP koste bij HK destijds iets va 86 euro...
Straks krijg je van de MP-malloten die ze voor 150 gaan aanbieden..