Van wat ik me herinner in de discussies op RCGroups, waren er geen specifieke problemen met die klepzittingen.
Als het goed is, chroom op aluminium. meen me te herinneren dat het enige wat je NIET moest doen, was proberen de kleppen op de zittingen te slijpen in geval van lekkage, maar gewoon nieuwe kleppen plaatsen, want slijpen verwijdert het chroomlaagje.
Maar hou me ten goede, dat ging wel over AAC motoren, dus wellicht zit ik er wel helemaal naast in dit geval.
De kleppen en zitting heb ik al ingeslepen omdat het zo lang gestaan had. Anders was starten wel erg lastig geworden.
Toen zag ik ook eerlijk gezegd pas dat er geen zittingen in zaten

Of ik dan een laagje chroom weggehaald heb geen idee... Misschien was dit al een keer gedaan

Of een laagje chroom het inslaan tegenhoudt? Geen idee.
Ik heb nog een FA-120 die een gelijke cilinder heeft. Alleen net een ander type.
De uitlaat zit dan aan de achterzijden en het inlaatspruitstuk zit met 2 inbusjes ipv met een wartel.
De 120S is duidelijk een ander type. Die is veel compacter en minder grof.
Jan