BRCC Black Country Arena

Ja het was dik in orde hoor Low_E...
Nu alleen nog een nieuw autoko vinden want mijne electrische is weg haha

waarom heb je die electro 1/8 in hemelsnaam weggedaan?
Wij hebben altijd ook een 1/8e reeks op onze wedstrijden dus je had daar gerust mee kunnen blijven rijden.
(als ik ooit het budget vind zie ik mezelf ooit ook nog zo'n wagen kopen.)

Omdat ik ne andere 1/8 electro wil :)
Geen nood zodra deze er is, heb jij 2 leden bij ;)

Serieus houden jullie ook 1/8 wedstrijden op die dagen???

Wedstrijd 1/8, dat wil ik wel eens zien daar :-).

Daar zullen wel de nodige accidentjes gebeuren. Maar vond het tof om er op te rijden met mijn vorza.
Als Kurtje terug een elektrische wagen heeft gaan we idd wel lid worden.
Goed alternatief voor de gure herfst- en winterdagen.

Kurtje wisselt gewoon graag af, opzich is er niks verkeerds aan.
Ander en beter is het moto :rolling:, al is de vorza al een puike wagen (zowat het beste op RTR gebied).

Laatst bewerkt:
Tjah, lachwekkend ze 1/8 op die piste dat is echt van willen maar niet kunnen.
Mor allez, de mogelijkheid is er toch en dat is wel fijn.

haha inderdaad afwisseling heb ik wel graag... Echter zie ik mezelf de mugens nog niet vlug wegdoen :D haha

Nu wat Cooper zegt is niet echt mooi en klopt niet. Omdat je 1/8 rijdt is het niet kunnen? terwijl in de opgave het circuit staat 1/10 + 1/8 ? En Low_E zelf aangeeft dat er zelfs wedstrijdjes gereden wordt met 1/8...

Nu een Durango met benodigdheden is zo duur niet, dus mssn ooit wel eens...
Eerst een zeer leuke 1/8 electro erbij... ;)

Ik denk dat Cooper bedoelt dat de piste niet echt op maat is voor de 1/8e, dat ze te klein is.
Tja, hij heeft niet helemaal ongelijk, de piste zou gerust groter mogen zijn ... maar dat zou ze voor 1/10e ook mogen ... en zo is het dus nooit goed genoeg voor de mensen.

't Valt me wel op hoe kritisch de mensen over het algemeen geworden zijn.
Er wordt een nieuw initiatief uit de grond gestampt en al onmiddelijk wordt dat initiatief gewogen, besproken, ... afgaand op externe info zoals foto's en dergelijke.
't Is wat zuur als je beseft met hoeveel enthousiasme, werkuren, geld, ... er aan dat initiatief begonnen werd én wat er allemaal al verwezenlijkt werd.

Maar ik ken Cooper en ik weet haast zeker dat hij dat niet kwetsend bedoelde.

Tjah, lachwekkend ze 1/8 op die piste dat is echt van willen maar niet kunnen.
Mor allez, de mogelijkheid is er toch en dat is wel fijn.
Amai Cooper een beetje respect voor andere RC liefhebbers mag ook wel vind ik of het nu 1/8 of andere toestanden zijn maak niet uit vind ik en Thaïsa ook !!!

Amai Cooper een beetje respect voor andere RC liefhebbers mag ook wel vind ik of het nu 1/8 of andere toestanden zijn maak niet uit vind ik en Thaïsa ook !!!

goe gezegt dirk ook al had je de zondag je dagje niet he brokke piloot :p

Ik vind het initiatief in elk geval top!
Doe het maar eens na.

Het circuit is klein en een 1/10 is daar beter. Ik ben echter niet onmiddelijk van plan om een 1/10 heirvoor aan te kopen, daar ik 8 lipo sets heb voor mijn 1/8.

Vond een 1/8 ook nog wel gaan. Heb me in elk geval goed geamuseerd en ben van plan om er lid te worden.
Ge zult dus nog wel wat last hebben van mij ;-).

Cooper zal het idd niet slecht bedoelen, anders nemen Kurt en ik hem wel eens mee naar Sterrebeek op een modderige dag. Eens zien wie er het snelst rondgeraakt :rolling:.
Ieder zijn meug, ik heb liever 1/8 auto's, een ander 1/5 of 1/10. Maakt niks uit, we beoefenen allemaal dezelfde hobby.

Viel wel op dat er maar 2 1/8 buggy's rondreden...

ahhhhhhh da blondje da riep da ze door ne 1/8 aangevallen werd :D haha...
Dan zaten jullie langs/tegenover ons...

Back