Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep yep. wij gaan zondag wee aanwezig zijn.
Zaterdag eens kijken voor een 1/10, maar die zal nog niet gereed zijn.
Awel SSI hij gaat hem zaterdag halen, tegen zondag morgen moet die toch gereed zijn niethaha
Ja zal wel gaan denk ik da onze gast daar kan betalen voor een dag, ik maak me alvast lid morgen...
Mocht je die allemaal kopen van je vriendin?![]()
jullie bijnaam is vanaf nu: de mannen met de felgekleurde signatures waar mijn ogen van pijn doen.
't is trouwens nu zondag ook het laatste clubkampioenschap in Kampenhout!! oléé
En kleurtjes zijn toch leuk![]()
Toevallig wat te veel ''The Big Bang Theory'' gekeken, vooral naar ''Sheldon''- Coïtus tussen kerels
JP Voumard zei:Bonsoir à tous,
La tendance se confirme, à ce jour, il ne reste plus que 16 places de disponibles.
Nous lancerons le dernier badge de fabrication de table la semaine prochaine.
En plus des mags et de Mikovic.com, nous avons la chance de pouvoir compter cette année sur 3 sponsors importants qui nous aideront à vous fournir encore plus de confort.
Nous pouvons assurer que vous irez de surprise en surprise cette saison.
La Black Country Arena, l'endroit incontournable de cet hiver.
Je profite de ce post, pour remercier les potes du comité qui ne comptent plus les efforts pour construire des tables et pour améliorer les infrastructures. Le BRCC a vraiment beaucoup de chance de pouvoir compter sur un staff pareil, en ce qui me concerne c'est un vrai dream.
@+ JP