Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nette oplossing voor de einddoppen gemaakt met m4 draadeind en net alles getest in het bad. Nu kan ik mij gaan concentreren op het afbouwen van de kit. Het technische gedeelte zit er op
Mooi dat het gelukt is de schakelaar waterdicht te krijgen, kan je misschien een fotootje posten van je oplossing voor de einddoppen?, ben wel benieuwd hoe die constructie er nu uitziet.
Mooie kit he! Heb je al een idee hoe je het gaat aanpakken? Ik neem aan dat hij bovenop de stapel ligt
Het Engel systeem is mij nu ook duidelijk, thanks.
Vanavond heb ik de stuurstangen die de wtc door Engel afdichtingen verlaten aangepast. Het probleem was dat een servo een draaiende beweging heeft en de stangen lineair moeten bewegen. Om de afdichting waterdicht te houden was maar een keine uitslag van de servo mogelijk. Ik heb het opgelost door een geleider op de afdichting te lijmen en een gedeelte van de stuurstang te vervangen door een stukje flexibele staalkabel. De stang beweegt nu lineair door de afdichting en ik heb bijna de dubbele uitslag. Weer een avond nuttig besteed
Goed idee van die flexibele stangen, ga eens kijken of ik daar ook wat mee kan doen zonder al te veel aanpassingen.
Dat wat je met je doppen hebt gedaan ziet er eveneens goed uit, zou alleen aan een kant het gat uitzagen, dan hoef je de andere moer maar een slag los te draaien en valt alles los, scheelt weer extra tijd.
Afgelopen tijd heb ik werkelijk niets aan mijn 23 gedaan. Er zit even een ander project tussen die ik eerst wil afmaken. Maar na de zomer ga ik weer verder, technisch af, nu nog de details en spuitwerk.
Hieronder mijn huidige tijdvreter, zit al op 1 laag glasweefsel, 3 lagen epoxy en 9! laklagen.
Nog 1 laagje en dan de blingbling erop en het interieur afbouwen. Gaat volgend jaar mee naar de submeeting in Biddinghuizen.
ik spuit tegenwoordig de boot eerst zwart en kleef dan waar de luiken zijn strips (oracover)en na het spuiten trek ik die er terug van af en dan zie je de luiken stukken beter
gr raf en dit is wel plezant als je elke keer foto's plaatst zodat anderen kunnen zien hoe het moet