brushess gimbals

Men 2de tarot gimbal gekocht maar denk dat er iets mis mee is.
De Tilt werkt maar de Roll daar zit geen leven in!
Weet iemand als het ergens aan de instellingen ligt?

Ik vlieg nu een tijdje met de zenmuse H3 2D gimbal maar ik ben niet tevreden.
Ik vind dat de gopro niet voldoende op de plaats word gehouden door de motoren ,die staan veel te zwak afgesteld ik denk ivm met een of andere beveiliging
Bij de geringste bocht die ik maak kiept de gopro gewoon naar een kant hij hersteld zich dan wel weer maar dat is niet de bedoeling.
Zijn er hier meer mensen die dit ook hebben,of weet iemand een oplossing voor het probleem.

Hey leko.vervelend dat de zenmuse het niet lekker doet...waar vlieg je mee?..heb je miss wat beelden van de uitval?..ik heb het ook wel eens 8) maar meest als het wat te wild gaat (over de 35grd)valt de gimbal ff uit..tis een begrenzing van de Naza icm de Zenmuse om naar ik vermoed de motoren/board vd gimbal te beschermen tegen overbelasting...
Met de GH3 2D vlieg ik zowiezo al heel wat rustiger,de cam zit in z'n blootje onder de quad..wil hem wel heel houden Wat ik nog mis is de 3e as...zou het beeld nog mooier maken,maar ik klaag niet.. 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Yep.
Zwarte en witte kabel in F2.
Rode niet aansluiten.
Zo heb ik het op de Phantom.
Staan filmpjes op youtube hoe aan te sluiten.

Op de 450 zit ie in een ontvanger kanaal.

@Tasz dankje, heb je verder niks nodig ?
en kan het toevallig ook op een andere manier?

@Holco, wou eigenlijk besturen met mijn voeten, enig idee hoe ik dat kan oplossen?

Laatst bewerkt:
Mooie beelden. Ik loop ook nog steeds tegen hetzelfde aan. Weet nog geen oplossing. Ik zag laatst een filmpje met een AV200 gimbal. Ook deze heeft het!

Wat voor settings heb jij overigens op jou Gopro? Gebruik jij ook Gopro Studio?

Verstuurd met iets digitaals...

Back