brushess gimbals

Nog niet , laat het via DHL versturen , dan heb je iets minder kans.
Via de gewone post heb je in de meeste gevallen douane kosten.

@brandjeee ja hij heeft het tot vanmiddag altijd goed gedaan, en de kabels waren er alleen uitgegaan, toen die omviel. maar hij leek geen schade op te hebben gelopen verder. maar dat kan ik zo verder niet met het blote oog zien.

Net men spullen binnengekregen , bleek dat de motor niet werkte bij mij.
Motor vervangen en het werkt :)

Had voor de zekerheid een controller besteld maar heb het niet nodig.
Dus als iemand dringend een controller nodig heeft laat het maar weten.

Net men spullen binnengekregen , bleek dat de motor niet werkte bij mij.
Motor vervangen en het werkt :)

Had voor de zekerheid een controller besteld maar heb het niet nodig.
Dus als iemand dringend een controller nodig heeft laat het maar weten.

Ik wil wel een optie nemen op je controller. Ik kreeg gister ook mijn gimbal binnen maar die heb ik zonder controller besteld. Ik wil hem eigenlijk via mijn multiwii aansturen maar als dat niks is wil ik hem wel overnemen. Ik weet het morgen of overmorgen.

Zit weer te knoeien met het Tilt systeem.
Zodra ik het op de ontvanger zet om de tilt via de zender aan te sturen, dan gaat het heel de tijd op en neer , totaal geen controle over.

Ander controller en sensor geprobeerd en nog steeds hetzelfde , dus dat ligt niet aan de controller.
Alles geupdate naar de nieuwste firmware en nog steeds niet goed gekregen.

Weet iemand hoe dat eventueel op te lossen is? Zal waarschijnlijk een parameter in de software zijn denk ik...

Voor de rest werkt het perfekt!

Voeding krijgt het van een kleine 3s lipo , tilt signaal van de ontvanger.
Gebruik 2 lipo's, 1 voor de hexa en de andere voor de gimbal.

wellicht dat je de massa van het bordje met vlucht accu moet verbinden ivm 2 verschillende spannings bronnen. is makkelijk even te testen met massa draadje van servo stekker uit ontvanger naar bordje;)

Mijn Tarot 2d werkt nog niet echt mee... Als ik hem opstart is hij niet horizontaal. Ik kan dit alleen corrigeren met 'init roll' maar dit werkt alleen in mode 1 en dan heb ik geen tilt control. De manual geeft geen duidelijkheid. Wie o wie weet raad?

Verstuurd met iets digitaals...

Back