brushess gimbals

Ik ben voor deze gegaan...
Vraag me niet waarom, maar uiteindelijk na lang zoeken vond ik dit een leuk beginners ding. De reviews zijn aardig en hij kost 150 dollar... Het is niet niks maar als het helemaal niks is valt het nog te overzien.

Hij gaat straks direct via de Multiwii V2.1 werken.

Black ASP 2 Axis Nex Gimbal with Controller - Gimbal - RCTimer RC Plane Car MultiRotor APM and MultiWii Carbon Fiber Propeller Hobby Store

950.jpg

voor dat geld kun je denk ik beter de bewezen tarot bestellen;)

Dat was inderdaad de andere keus die ik overwoog.. maar deze is iets groter. Initieel zal ik hem gebruiken zoals het hoort, maar mij kenende heb ik er zo iets anders op of aan gemodificeerd. Met dat uitgangspunt was deze voor mij de betere keus. Hier heb je iets meer vlees om mee te werken.

En Daarnaast wist ik het ook niet meer.. Ik bekijk deze dingen puur op fabricage basis. Heel de tierelantijnen als motoren, rubbers enz kijk ik niet naar .Dat zijn toch de dingen die ik verander uiteindelijk. En na veel zoeken kwamen ze ondertussen mijn neus uit, en heb ik deze gekozen.. Als het faalt is het mijn eigen schuld :)

In hoeverre merken jullie ook bij de Tarot hele kleine trillingen als de gimbal aanstaat? Zou dit invloed kunnen hebben op de beeldkwaliteit?

Een helicopter? Da's een bemande drone!

Vandaag eerste 2.7K op 25P. opnames gemaakt met de nieuwste Gopro 3+ black in de tarot gimbal, en wat denk je jello als een idioot, zet ik hem terug op 1080-50P dan zo strak als een huis, zou het kunnen zijn dat de downlink zender deze storing brengt in de Gopro3+ want het vreemde is dat als hij gewoon op de grond staat zonder dat de motoren draaien dit al doet op 2.7K, haal ik de stroom eraf of zet ik hem op 1080P, dan staat het beeld mooi strak.
Snap er niks van

Even een vraag, maar zeker niet bedoelt als winkelbespreking.

Wil een Tarot STS brushless gimbal for gopro SS20201-02(alexmos) aanschaffen, maar kan die nergens in NL vinden. Bestellen jullie de Tarot gimbals rechtstreeks bij Tarot?

Hallo mensen,
als ik de tarot aansluit aan mijn lipo blijft het gele lampje branden,
hij gaat niet over naar de blauwe, en stabiliseert ook niet.
iemand een idee ?

n6G5jQA.jpg

Nieuw softare voor de motoren en bordje updaten , als het nog niks doet is er iets niet juist...

Heb bij de vorige aankoop ook een slechte controller aangekregen , dus maar een nieuwe besteld..

hij doet na het uploaden van zowel motor/bordje nog niks dan alleen maar het gele ledje laten branden. @brandjeee hij hangt helemaal stil en kan wel een uur wachten en er verandert niks. @Roni waar heb je toen een nieuwe controller besteld ?

Back