Net mijn Tarot gimbal binnen, alleen niet in de gaten dat die zonder board kwam![]()
Roni heeft er als het goed is een te koop staan.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net mijn Tarot gimbal binnen, alleen niet in de gaten dat die zonder board kwam![]()
Roni heeft er als het goed is een te koop staan.
Hallo mensen,
is de "Tarot 2 Axis Brushless Gimbal w/ Gimbal Stabilizer TL68A00"
iets voor onder de Phantom en is dit een compleet setje of moet ik nog meer items erbij aanschaffen? En kan ik deze ook bedienen middels het 7e kanaal op de controler?
Alvast bedankt voor het andwoord
als je 0,5 mm van de onder kant en boven kant haalt dan past een hero 2 in de tarot gimbal.
de hero 3+ is net zo groot als de gewone 3.
alleen het onderwaterhuis is kleiner.
Ik krijg het niet aan de praat..
Volgens mij doe ik al iets fout bij het aansluiten, maar.. ik ben het totaal kwijt. Ik zoek al 2 dagen, en heb van alles geprobeerd.. maar snap er helemaal niks meer van![]()
Heeft iemand enig idee?
Koop een Tarot controller en je hoeft niks te tunen of sukkelen.
Plug and play en het werkt super goed!
Ik krijg het niet aan de praat..
...
Zover ik begrijp sluit ik de 2 motoren aan op pin 44 en 45. Dit zijn dus alle 3 de kabels die van de motor afkomen.
...
Heeft iemand enig idee?
Klinkt alsof je de Brushless motoren rechtstreeks op de flightcontroller aansluit en dat kan helemaal niet.
Brushless controller bestaat uit 3 onderdelen; bewegingssensor, motordriver en motor.
Jouw Flightcontroller kan de functie van de bewegingssensor overnemen. Een brushless motordriver blijft wel nodig (net als de esc bij je gewone motoren).
Thanx voor je antwoord.
Ik denk dat ik dat ga gokken en binnenkort de Tarrot ga bestellen
Zou ik niet doen...
Het gewicht vd Hero 2 tov de Hero 3 wijkt behoorlijk af... Daarmee zal de tarot BGL niet goed werken vermoed ik.
Hier op het forum staat een 'betaalbare' GPHero Black 3 voor ik geloof €270,- Denk dat dat een betere optie is.
Volgende keer naar Polen met vakantie gaan Daan.... dan hou je nog ruim voldoende geld over voor een Tarot + Hero 3![]()