Photohigher maakt wonderen , maar wanneer je vraagt wanneer ze uitkomen , kan het wel eens zo zijn dat je eerder de kans hebt dat jij je eigen baard ziet groeien![]()
Ik heb me net geschoren

@Barndjeee mooi hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Photohigher maakt wonderen , maar wanneer je vraagt wanneer ze uitkomen , kan het wel eens zo zijn dat je eerder de kans hebt dat jij je eigen baard ziet groeien![]()
Vandaag mijn zelf inelkaar geprutste gimbal uitgetest. er moet nog wel wat afgesteld worden maar de resultaten zien er veelbelovend uit.
![]()
![]()
Hoe kun je eigenlijk een filmpje plaatsen?
Nou ja dan maar een link naar een filmpje van mijn eerste test met de zelf inelkaar geknutselde gimbal. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het maken van een gimbal niet meer de beperkende factor is maar wel het goed afstellen.
Het getoonde filmpje is gemaakt met wat carbon buisjes en wat klemmen van quadframe.com en heeft niet meer gekost dan 50 euro. De controler is van Alex mos en kost 110 euro (inmiddels zijn er goedkopere te vinden)
De motors komen daar ook vandaan en waren best prijzig nl: 50 euro per stuk. Ik ben voor de dure gegaan omdat ik er zwaardere camera's aan ga hangen. Met de gopro lukt het al prima. De gimbal is zo gemaakt dat deze makkelijk af te stellen valt voor wat voor camera dan ook. De motors zijn niet warm geworden en de controler zelf ook niet.
Tot nu toe erg tevreden dus maar ik weet dat ik nog aardig wat moet gaan fine tunen.
eerste test met de brusles gimbal - YouTube
Jamer van het mistige weer. De kwaliteit is dus niet zo best.
de 100$ brushless gimbal van rctimer is nu ook leverbaar zie ik.
zodra die in 3 assig uitkomt bestel ik hem gelijk![]()
zodra die in 3 assig uitkomt bestel ik hem gelijk![]()
agree, dat doe ik ook nooit, maar voor zo'n rctimer prijs wil ik het wel proberenen ben er ook niet van afhankelijk, bij een fc zou ik het bijv ook eerder niet doen
maar ach, we wachten rustig nog even af, er komt vanzelf een leuke 3 assige gimbal
![]()