brushess gimbals

Hallo,

Ik heb jullie draadje met betrekking tot brushless gimbals met interesse gevolgd. Vandaag de maiden gehad met de rctimer brushless gimbal + alexmos controller. Het waaide hier behoorlijk, dus leek mij gelijk een goede test. Ik heb niet teveel tijd besteed aan finetunen aangezien de alexmos controller op de NEX5 gimbal gaat zitten (onderweg vanuit VS Gothelirc).

Hieronder alvast eerste resultaat voor geinteresseerden (nogals bumpy, maar heel redelijk als je zag hoe de six doorelkaar werd geschud)

vr.gr,

Tron

Ziet er goed uit, zal die van mij er toch ook eens een keer onder hangen om te proberen nu ik dit heb gezien.

Laatst bewerkt door een moderator:
En wat zijn jou PID instellingen?

Hallo,

Ik heb jullie draadje met betrekking tot brushless gimbals met interesse gevolgd. Vandaag de maiden gehad met de rctimer brushless gimbal + alexmos controller. Het waaide hier behoorlijk, dus leek mij gelijk een goede test. Ik heb niet teveel tijd besteed aan finetunen aangezien de alexmos controller op de NEX5 gimbal gaat zitten (onderweg vanuit VS Gothelirc).

Hieronder alvast eerste resultaat voor geinteresseerden (nogals bumpy, maar heel redelijk als je zag hoe de six doorelkaar werd geschud)

vr.gr,

Tron

knoop door gehakt en de rctimer 4114 motoren besteld.
ik kwam dit filmpje tegen en dat gaf de doorslag.

Mannen, met veel interesse dit item zitten lezen maar ik wil graag jullie mening horen over de Arris CM 2000 V2 van Hobby-wing.com

Grtn
Rob

knoop door gehakt en de rctimer 4114 motoren besteld.
ik kwam dit filmpje tegen en dat gaf de doorslag.

Ben erg benieuwd hoe deze presteert als er een beetje wind staat en of de controllers dan nog leven. Ziet er wel goed uit!

Brusshless gimabal ebay

heeft iemand hier ervaring mee?

op ebay: 2-Axis Gopro 2 3 Brushless Camera Mount Gimbal with Motor & Controller €133

Simple structure and light weight,dont have to assemble and debug
- Good for newbie,already assemble and debug for you
- Carbon fiber manufactured
- Brushless motor direct drive
- With anti-vibration rubber balls,easy to adjust
- Compatible with Gopro 2 and Gopro 3
- with 2pcs 2208 motors and gimbal controller,the Gopro 3 camera in the picture is not included

Package included:
- 1 x Carbon fiber gimbal installed 2 motors and gimbal controller

gr Jos

Laatst bewerkt:
ik zit met de volgende vraag.
de rubbers die de triling moeten dempen werken die nu beter onder een trek belasting of onder een duw belasting???

hoor het graag .

Back