Ben ik ook wel benieuwd naar, ziet er netjes uit![]()
Ik pik hem morgen op en ga er dit weekend mee aan de slag onder d'r Phantom. Laat hier wel weten hoe of wat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn redelijke resultaten mee gehaald maar veel nog me na-stabilisatie. Er zijn nogal wat kinderziektes met de gimbal. Het is een leuke prijs, maar you get what you pay for. Het komt niet in de buurt bij de H3-2D Zenmuse.
Norbert,
Ik ben benieuwd naar je filmpjes is het niet gelukt?
GLB brushless gimbal.
Het was de eerste test en ben nog aan het experimenteren met de ophanging.
Vooralsnog niet ontevreden over het resultaat van een 89,85,- euro kostende gimbal.
Volledig voor gemonteerd en voorzien van gehackte 2.0 firmware van Alexmos, reeds geupdated naar versie 2.1
Norbert,
Ziet er goed uit.
Ga ik er ook maar eentje kopen
Ziet er strak uit. De Zenmuse heeft een stevige concurrent aan de Tarot. Verhouding kwaliteit/prijs maakt de keuze wel heel erg makkelijk.
In mijn optiek heeft de zenmuse 0,0 meerwaarde. Je moet voor de tarot alleen zelf 4 gaatjes in je phantomframe boren![]()
Heb geen phantom maar vandaag de eerste testvluchten gemaakt met de dji 550 en mag er vanuit gaan dat de Tarot ook daar onder goed presteert.
Gegarandeerd. Nog beter zelfs want de F550 is stabieler.
Hoe heb je de video zender aangesloten aan de gopro met tarot?
Hier nog een [URL="[/URL], geschoten met de GLB gimbal gisterenavond.
@Norbert,
Ik zag dat je een stukje terug schreef dat de tilt met de standaard zender van de Phantom niet mogelijk was.
Ik heb kanaal 7 van de zender (achterop rechts)potmetertje verwijderd en een draaiknop geplaatst voorop de zender aan de linkerkant.
Zodoende kan ik met de GLB gimbal de tilt gewoon gebruiken.
De gimbal kwam al met een tilt aansluiting, daar alleen van de signaal en min draad van gebruikt.
Zoiets zou toch ook mogelijk moeten zijn met de Tarot gimbal?
@Norbert,
Ik zag dat je een stukje terug schreef dat de tilt met de standaard zender van de Phantom niet mogelijk was.
Ik heb kanaal 7 van de zender (achterop rechts)potmetertje verwijderd en een draaiknop geplaatst voorop de zender aan de linkerkant.
Zodoende kan ik met de GLB gimbal de tilt gewoon gebruiken.
?
Jip, zo heb ik hem ook , gewoon een 5K potentiometertje werkt prima