brushess gimbals

movi werkt ook zeker niet volledig foutloos, en is goede afstelling net zo belangrijk;). ik hoor trouwens graag waar jij de movi m10 voor 2500 euro zit, de laatste keer dat ik keek was hij rond de 15000 dollar;)

Klopt. Worden ook al problemen mee gemeld.
En ook die moet je idd afstellen.

En na mij weten is de m10 idd 15000 dollar

ik denk dat een movi ook nooit de steadycam (volledig) zal vervangen, maar het is een andere manier van werken;)

Dat denk ik ook.

vandeweek was er een special van radar op tv. Daar zaten schots in die ZEKER met een handheld gimbal gemaakt zijn. Kijk maar eens terug op uitzending gemist.
Het ding gaat dus ook z'n intrede in NL maken.
Anders dan stadeycam maar veel makkelijk en handzamer en kan prachtige shots opleveren.

Kunnen we een nieuw topic openen over de hh brushless gimbal of past dit niet in het multicoper forum

(omdat de vorige ondersneeuwde in het gesprek)

Hallo,
even een vraagje voor/namens mijn broer.
is het mogelijk om dit: Tarot ZYZ22 GOPRO Brushless Camera Gimbal Controller
te gebruiken om dit: Turnigy GBM5206-130T Brushless Gimbal Motor (BLDC)
aan te sturen?
en zo niet, kan het wel met een amplifier circuit?
hij wil graag een gimbal om gewoon op de grond te gebruiken met zijn 6d. (zonder veel te veel geld uit te geven.)

Ik heb een vraag: mijn Naza Lite heeft aansluiting voor een gimbal. Maar betekend dit dus dat de stabilisatie van de Naza dan ook gebruikt wordt voor de gimbal? (Antwoord waarschijnlijk "ja").

Vervolgvraag: de Naza Lite is dan zeker niet geschikt voor een brushless gimbal? En de oplossing is dan een gimbal met separate aansturing? Of kan je dan toch ook gebruik maken van de aansluitingen op de Naza Lite?

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een vraag: mijn Naza Lite heeft aansluiting voor een gimbal. Maar betekend dit dus dat de stabilisatie van de Naza dan ook gebruikt wordt voor de gimbal? (Antwoord waarschijnlijk "ja").

Vervolgvraag: de Naza Lite is dan zeker niet geschikt voor een brushless gimbal? En de oplossing is dan een gimbal met separate aansturing? Of kan je dan toch ook gebruik maken van de aansluitingen op de Naza Lite?

HD

De lite kan alleen een servo gestuurde gimbal aansturen.

Wil je een brushless gimbal dan ben je idd gewezen op een losse gimbal controler.

Voor een gopro3 is de Tarot gimbal een hele goede.

Als dat een Martinez bordje is pakt ie geloof ik tot 4S ;) misschien ook 5S nog wel maar daar moet je met niet op vasthouden, 4S gaat bij mij in ieder geval goed :)

Out of the box testfilmpje van de 3 axis Arris gimbal.
Moet nog wel wat aan gesleuteld worden.
Hangt onder een dji 450.

Back