Ik kaap dit draadje maar ff voor m'n vraag. Ik ben nitro zo'n beetje beu, maar zit wel met een Savage 25. Geen zin om die te verkopen, want daar krijg ik toch niks meer voor terug. Maar een budget-ombouw naar brushless zie ik wel nog zitten. Ik zou een auto-ESC kunnen kopen, maar ik heb niks aan de rem en achteruitfunctie daarop, want de 2 bak zorgt voor vrijloop bij omgekeerde draaizin, ik heb een achteruitmodule zitten, en blijf mechanisch remmen. Dus ik zou met een vliegtuigregelaar toch genoeg kunnen hebben? Op 4s LiPo's met een 2200kV motor moet daar toch al wat leuks mee te doen zijn, denk ik.
Ik heb momenteel met dit in gedachten wat zitten zoeken op internet, en zou (vanuit Hong Kong, natuurlijk) voor rond de $360-€250 klaar moeten zijn. Dat is met conversion kit, accu, motor, vliegtuigESC, lader en voeding.
Ik zou je schakelbak er uit halen, voor nitro is het misschien handig omdat deze op toeren moeten komen voor ze echt kracht gaan leveren maar electro levert over het hele toerengebied het "maximum" aan power.
Als ik jou was zou ik naar een feigao motor zoeken, deze worden vaak gebruikt voor als je wat goedkoper uit wil zijn, en een ezrun esc.
Kijk anders eens op http://kershawdesigns.com/ daar staan ombouw sets en motor/esc combo's te koop.