ok.nou de castle wou ik ff snel in huis hebben ,en heb ik van iemand van het forum gekocht.ik denk dat ik na morgen als ik gereden heb mischien nog wel meer dingen nodig heb en bestel ik een goede pinion bij liquid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik die novak pinions, die zijn veel beter dan de stock. Had ze bij LiquidRC besteld. 1 dollar verzendkosten.
Het is een slechte zaak van RPM om hop-ups voor een model te verkopen die niet gelijk passend zijn. Er moet ong. 2-3mm eraf geschuurd worden aan de rand van de bovendraagarmen.
Als ik graag dremel had gebruikt, dan kocht ik wel een stuk plastic, dan was de prijs er ook naar, maar als je een setje draagarmen van 15 euro voor een specifiek model koopt, dan verwacht je niet dat ze niet passen.
Nard, ik heb nog 4 bovendraagarmen liggen, die je mag overnemen. 2x -2 graden 2x normaal. Ik heb geen zin in dremel.
Dat zegt die ook niet dat het een slecht product is.
Maar dat zijn ze dus niet.dacht ik dat die dingen wel goed waren.
Dat je ze moet modden vind ik een rede om te zegge ze zijn niet goed.
Dat zegt die ook niet dat het een slecht product is. RPM is gewoon goed spul nog nooit wat kapot gereden en ben toch een paar keer hard tegen een paaltje aangereden die niet aan de kant wilde
Maar het feit dat je iets moet aanpassen valt gewoon niet goed en dat begrijp ik wel.
Ik wil ze eventueel wel overnemen. Kijken waar ik mijn dremel heb liggen ;-)