Brushless 1/8 HPI Savage

ok.nou de castle wou ik ff snel in huis hebben ,en heb ik van iemand van het forum gekocht.ik denk dat ik na morgen als ik gereden heb mischien nog wel meer dingen nodig heb en bestel ik een goede pinion bij liquid.

nuh niemand heeft goedkoperen verz kosten als liquid:D maar als de kwaliteid een stuk beter is heb ik dat er wel voor over.weet niet of liquid ook rr pinions heeft,ga ik ff kijken.
ga denk toch maar bij liquid bestellen haha.32p is hetzelfde als mod1 ,toch?

Laatst bewerkt:
Ik gebruik die novak pinions, die zijn veel beter dan de stock. Had ze bij LiquidRC besteld. 1 dollar verzendkosten.
Het is een slechte zaak van RPM om hop-ups voor een model te verkopen die niet gelijk passend zijn. Er moet ong. 2-3mm eraf geschuurd worden aan de rand van de bovendraagarmen.
Als ik graag dremel had gebruikt, dan kocht ik wel een stuk plastic, dan was de prijs er ook naar, maar als je een setje draagarmen van 15 euro voor een specifiek model koopt, dan verwacht je niet dat ze niet passen.

Nard, ik heb nog 4 bovendraagarmen liggen, die je mag overnemen. 2x -2 graden 2x normaal. Ik heb geen zin in dremel.

Ik gebruik die novak pinions, die zijn veel beter dan de stock. Had ze bij LiquidRC besteld. 1 dollar verzendkosten.
Het is een slechte zaak van RPM om hop-ups voor een model te verkopen die niet gelijk passend zijn. Er moet ong. 2-3mm eraf geschuurd worden aan de rand van de bovendraagarmen.
Als ik graag dremel had gebruikt, dan kocht ik wel een stuk plastic, dan was de prijs er ook naar, maar als je een setje draagarmen van 15 euro voor een specifiek model koopt, dan verwacht je niet dat ze niet passen.

Nard, ik heb nog 4 bovendraagarmen liggen, die je mag overnemen. 2x -2 graden 2x normaal. Ik heb geen zin in dremel.

wen ik heb dremel.
Wanneer kom je me lader terug brengen

patrickbaja, je kijkt toch naar het totaal plaatje mag ik hopen. Shop A $5 products en $3 shipping = $8 totaal, shop B $4 en $7 shipping = $11 totaal. Dan hoop ik dat je grijze hersencellen zeggen dat shop A goedkoper is ;)

32p = NIET MOD1, MOD1 = MOD1. Je moet RRP12xx (xx = T) hebben.

Wen, dat het niet goed is ben ik met je eens. Maar dat maakt het imo geen slecht product. Het doel van het product is om geen armen te breken en dat doet het vrij aardig :)
Bovenarmen heb ik nog 8 liggen, geen interesse in maar thx.

Dat zegt die ook niet dat het een slecht product is. RPM is gewoon goed spul nog nooit wat kapot gereden en ben toch een paar keer hard tegen een paaltje aangereden die niet aan de kant wilde :-)
Maar het feit dat je iets moet aanpassen valt gewoon niet goed en dat begrijp ik wel.
Ik wil ze eventueel wel overnemen. Kijken waar ik mijn dremel heb liggen ;-)

Dat zegt die ook niet dat het een slecht product is.
dacht ik dat die dingen wel goed waren.
Maar dat zijn ze dus niet.

Maar ik doelde meer hier op:
Dat je ze moet modden vind ik een rede om te zegge ze zijn niet goed.

Maar genoeg hierover; voor iedereen: je moet RPM armen modden alvorens ze passen. Dit is zeer vervelend en je mag verwachten dat dergelijke producten gewoon drop-in's zijn. Dit maakt de armen echter niet minder wanneer ze er eenmaal opzitten.

@nard.
tuurlijk kijk ik naar de totaale prijs incl verz.ik wacht tot ik wat meer nodig heb en ga dan kijken waar dat het goedkooste is.
vanavond weer bashen dus zal wel wat nodig hebben na vanavond.:D

als je met een savage een schans kan nemen .moet het met een drifter ook lukken .toch?
ben blij dat het op film staat anders gelooft niemand me.:D

[URL="
- RC Driften op de skatebaan[/URL]
waren na het "netjes"rondjes driften toe aan wat meer fun en zijn naar de skate bowl gegaan.dit is dus het resultaat een backflip met een drifter .was niet helemaal de bedoeling maar er was niks kapot dus boeiend.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zegt die ook niet dat het een slecht product is. RPM is gewoon goed spul nog nooit wat kapot gereden en ben toch een paar keer hard tegen een paaltje aangereden die niet aan de kant wilde :-)
Maar het feit dat je iets moet aanpassen valt gewoon niet goed en dat begrijp ik wel.
Ik wil ze eventueel wel overnemen. Kijken waar ik mijn dremel heb liggen ;-)

Met je Savage hard aan 1 kant paaltje raken, breekt je bulkhead eerst en niet je draagarm. Dat is best vervelend. Helaas maakt rpm geen bulkheads voor savage.
Bij mij breekt de draagarm alleen wanneer ik hard en verkeerd op 1 wiel land bij een hoge jump en altijd de onderarmen en nooit de bovendraagarmen.

EDIT: voor degene die een XL conversie hebben, Is het bij jullie ook dat de accus sneller leeggaan na de conversie?

Laatst bewerkt:
Aankomende week komt dan toch eindelijk mijn flux hp. Ik heb inmiddels 2x2s en 2x3s lipos. Eerst maar een rustig op 2x2s lipo gaan beginnen. Als ik met 5s of misschien wel 6s wil gaan rijden moet ik dan nog iets aanpassen aan de auto, vertanding en andere dingen? Ik denk eerlijk gezegd dat ik niet op 6S ga maar wil het toch wel even proberen :-)

Ik ben het hele topic savage aan het bekijken (lees niet alles hoor haha maar wel veel)
Ik dacht ergens tegen gekomen te zijn dat je je vertanding dan moest wijzigen maar kan het nu niet meer terug vinden, vandaar de vraag. :-)
Die slipper ga ik inderdaad aandraaien net als de pinion en spur even goed afstellen.auto heeft al iets van 5 a 6000km afgelegd voordat ik hem hier nieuw uit de doos trek dus ff alles goed aandraaien en checken voordat ik het gas opengooi.

Back