Beste junkie,
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe Savage! Wat ik als eerste zou aanpassen zijn de volgende dingen:
-Doe wat blauwe locktite tussen de schacht van de motor en pinion. De pinion schiet namelijk na een klap naar voren en dan is de pret gauw afgelopen.
- Kijk ook even goed de gear mesh van pinion en spur na. Vooral de pinion wil namelijk al bij normaal gebruik snel slijten, daarom is het ook handig om een Robinson Racing pinion te bestellen. Deze zijn bijna onverwoestbaar.
- Veel mensen draaien ook hun slipper clutch helemaal strak, omdat die anders veel gaat slippen en dan de auto helemaal niet snel optrekt en hem duidelijk hoort slippen. In ieder geval wat strakker doen zal zeker helpen.
- Ik zou ook even de moeren waarmee je de banden vastzet controleren, omdat ze misschien niet zo strak staan.
- Veel mensen zweren bij een Savage Sway Bar set, misschien handig om daar ook even naar te kijken.
Ten aanzien van je vraag over de diffs: nee, die zou ik niet door elkaar gooien. De diffs die in je flux zitten zijn een stuk groffer, sterker en hebben ook een hele andere tandverhouding tegenover de normale XSS diffs. Doe dus ook niet bijv. in één diff een complete XSS diff en in de ander een Flux diff, want dan gaan de verhoudingen helemaal scheef staan.
Met vriendelijke groeten,
Sjoerd
-