ik bedoel juist dat de linker en rechter bellcrank omgewisseld moeten worden.
Als ik een gokje moet wagen (aan de hand van de foto's. ) moet de bovenste plaat achterstevoren gemonteerd worden zoals deze nu zit. (dus de servo verder naar achteren in de auto. en dan de linker en rechter bellcrank omwisselen, zodat de 2 armpjes recht naar voren staan, en de servo hevel, welke lager gemonteerd zit, naar het midden toe. den zou de servo met de as naar de 'bestuurderskant' van de auto geplaatst moeten worden. (zelfde kant als de bellcrank met de servo hevel zit. ) en zou de stuur stank van servo naar servo saver in de lengte van de auto komen te zitten.
Maargoed, om zo'n foto goed in perspectief te zien is niet erg makkelijk. dus kan je neit met zekerheid zeggen of dit goed is. maar ik geef het iig een erg grote kans dat het klopt.
edit: of de bellcrank die op de foto links staat moet even uit elkaar gehaald worden, en de servo hevel er 180 graden gedraait weer op gezet worden. de arm die nu naar voren staat is iig de servo arm, de andere is van het stuurhuis. Moet je alleen even kijken hoe de servo het mooist uit komt (ook qua kabels. )
De savage is namelijk so symetrisch als het maar kan. dus je kunt zelf nog redelijk veel kiezen of je iets links of rechts monteerd. (is een kwestie van onderdelen gespiegeld monteren.)