Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In Mei willen we (Byte, wat andere en ik) een meeting houden in Blerick (pal aan de A73). Lekker grof bashen dus ik hoop op mensen die wat durven![]()
Nou, iedereen mag komen maar ze moeten wel minimaal een jump van 15 meter ver en 3 hoog doen anders moeten ze weer gaan
Nja, iedereen mag in principe komen, maar ik hoop zelf toch wel op een mooi aantal Savages en ERBE's voor een serieuze ''show-down''
Er is een mooie gladde weg dus onroad kan ook best komen. Electro en nitro vind ik beide goed, maar daar moeten we het nog even over hebben. Afgelopen zondag werden we namelijk aangesproken door de ''terrein politie'' over dat we er eigenlijk niet mochten rijden, dus denk dan dat ze nitro helemaal niet op prijs stellen.
Komt goed
hebbek ook gezien maar vind mijn skidplate toch nog beter want de tvps worden ook beschermd
-->
![]()
home made pride![]()
edit: ik heb mn diff opnieuw in elkaar gestoken na dat accidentje maar ik merk nu dat mn voorste diff veel soepeler loopt door de dunnere diff olie is dit een probleem? wss moet er vooraan dikkere olie dan achteraan of op zn minst dezelfde dikte?
Hallo,
Ik heb 1 klein vraagje want ik ga misschien 1 van deze 2 auto's kopen.
Wat is nou het grootste verschil tussen de E-Savage en de Savage Flux?
Flux= Meer power dus sneller , maar minder lange rij tijden?
E-Savage= minder snel maar langer plezier?
En de Flux is natuurlijk een stuk duurder.
Groetjes.
I.v.m. de stuureigenschappen is het idd het beste om voor zwaarder te gaan met de olie als achter.
ik denk dat als je wilt converteren met een mmm dat je goedkoper of bent als je ergens een flux nieuw gaat kopen.
voor die misschien 50euro minder kun je beter een auto erbij nemen he
die drive gear gewoon vervangen door een geharde versie, die van mij was compleet in mul maar de rest van mn tandwielen waren perfect dus dit is de zwakke schakel.
--> ::HPI RACING::
aub!