Brushless 1/8 HPI Savage

Die staat goed. Heb ik eerst naar gekeken. Dat probleem had ik ook bij m`n nitro savage!

Heb de servo ook gecentreerd.

Volgens mij zit er gewoon geen power in. Want zonder weerstand perfect!!! Maar met weerstand gewoon geen kracht.

Ik zie dat je ivm de standaard servo 0.2 kg meer kracht heb, dus niet echt de moeite.
Heb zelf de 1256 tg op de revo ( 20kg, 0,15sec @ 60graden )

Laatst bewerkt:
@#$%^$ heb ik me vergist! Wat een stome fout. In m`n Baja had ik de 1256TG Nu met bestellen, bij dezelfde leverancier op de site, zie ik dat hij de 1256 heeft veranderd in de 1257! Had ik ff beter moeten opletten.

Maar toch blijf ik het raar vinden dat die het veel minder doet dan de standaard versie.

Wat zijn die paarse dingen? Nitroslang of krimpkous?
Vind het wel een mooi oplossing tbh :).

bodycliphandles.jpg

Heb ik persoonlijk geen last van.
Reed al 5 jaar met die dingen zo , gebruikte daar zelf isolatie van electrosnoer voor..
en zelf nog nooit een verloren.

Maar nu maak ik ze gewoon met stevige ty raps aan de kap zelf vast.
Dus elke kap heeft zijn eigen bodyclips eraan vast zitten..

Ik denk dat je standing backflips bedoeld? Dat kan zeker. Ik kan zelfs standing /slow driving backflips maken op 4S met mijn extended TVP's.

Ik doe het niet vaak ... soms is het wel leuk.

Standing op 4S en driving op 6S inderdaad. Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat dan niet meer kond doordat de auto langer is geworden en zo een ander zwaartepunt kreeg, maar dat is dus niet het geval. Da's goed om te weten, ik ben namelijk even aan het inventariseren alvast zoals je hebt gemerkt haha. Misschien mag ik me binnenkort aansluiten bij deze Savage Flux members group ^^.

Patrick .. je laat wel gas los wanneer je land right? Anders kijk je ''Flux like a pro'' nog maar een keer op YouTube :D

Het kan nog goed, dus als dat je kick is maak je maar geen zorgen.

Back