Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je zegt dat er niets mis is om 2 * 9000kv brushed (al zegt hij eerst brushless, dus ik denk dat het brushless motoren zijn) motors (als die uberhaupt bestaan) op 2 MM op 4S (in parallel hoop ik dan maar) te rijden... In het kort is daar alles mis mee (gewoon hartstikke foute informatie). Dat is hetzelfde als zeggen dat je een Suzuki Alto motor in een dikke A8 moet leggen, natuurlijk gaat dat niet lang goed. Het frapante vond ik zelfs dat je mijn beredenering achter mijn advies niet snapte.
Dadelijk was hij het gaan testen en was de zooi een grote blok plastic en metaal geworden, dan wordt je mooi bedankt.
In het kort : Liever geen advies dan fout advies, en hopelijk weet je voortaan dat je geen dual brushed/brushless 9000kv motoren op twee MM op 4S in een E-Savage moet doen.
ps. sorry dat ik zo edgy reageerde![]()
dus dual brushed wordt niet aangeraden
En ondertussen ook wat nieuwe schokdempers??Ik heb in de e-savage een MMM setje zitten op 4s. Dat gaat best, met GCM diffsanders gaan de originele diffs binnen 2 accu's kapot.. (ervaring
)
En heb de motor redelijk laag gegeared , maar hij heeft nog een leuke snelheid en de rijtijden zijn lekker lang +- 35 min op ons baantje.
Heb je de Maximizer Beadlocks al eens geprobeerd>
Die dingen zijn ook erg hard..