Brushless 1/8 HPI Savage

Ja ik kan me nog herinneren dat de slijtage zichtbaar was na 2 minuutjes rustig rijden. Maar hij heeft het toch nog een hele tijd volgehouden. Heb je er ook die licht gewicht gears in zitten?

Ik zie zelf nu ook dat RPM dat geen alu,armen heeft.
Ben benieuwd wat ik krijg. Viavia gekocht wou eigenlijk alleen een Servo

Ik hoop dat het gewone RPM armpjes zijn, elke alu arm is onzin. Tlextek is dan wel weer super nice, maar dat is ook geen alu.

Ik wilde niets zeggen. Die Squirrel heeft zo heeeeel af en toe wel eens iets interessants, maar hij doet altijd een eeuwigheid over alles met zijn 100den verhalen en onzin regels. Gewoon de laatst 10% van zijn filmpje kijken dan weet je nog alles.

Laatst bewerkt:
alleen heeft hij nooit een stevig gesprek met Jack, want Jack zit altijd vol...

Als het goed is komen eind van de week nieuwe tandwielen binnen. Heb al een 43T spur op de kop kunnen tikken, dus ga ik eens kijken of de 1717 motor met een grotere pinion helemaal een beest gaat worden.

Rulux/Badlands

Ik heb net een set JConcepts Rulux 1/8 Trk Whl 1/2 Offset Half-Ups, binnen gekregen.
Maar welke maat Proline Badlands passen daar het mooiste op. 3.2?

Heb ook een set Pro-Line Big Joe"'s 3.8" sinds kort die bevallen super

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar welke maat Proline Badlands passen daar het mooiste op. 3.2?

Heb ook een set Pro-Line Big Joe"'s 3.8" sinds kort die bevallen super

Welke maten BadLands zijn er? Welke zouden dan het beste op een 3.7'' velg passen?

Big Joes zijn lelijk en zwaar imo :2gunfire:

Enorm vriendelijk :wink: ik wist niet dat de Rulux velgen 3.7 waren dacht 3,2 vandaar de vraag.

maar t is niet onmogelijk die banden op de rulux te krijgen hoor:
IMG_4036.jpg

Back