Brushless 1/8 HPI Savage

Zender aan
Geef vol gas
Zet ESC aan (nog altijd vol gas)
Ding piept zoals altijd, gas vast blijven houden
Dan wordt t LEDje groen en piept hij
Wanneer het LEDje rood wordt volop remmen
Wanneer het LEDje orange wordt neutraal

Proficiat, je zender en ESC zijn gecalibreerd. Duurt echt maar 10 seconden ;)

Kwam zojuist dit tegen: bron

2010-11-19234842.jpg

2010-11-19234907.jpg

2010-11-19234944.jpg

2010-11-19235004.jpg

Waarschijnlijk fout in productie, te zacht materiaal of zo. Maar ziet er wel lijp uit, had het zelf nog nooit gezien.

Bij het uitschakelen van de zender gaat hij nog steeds volgas. Heb de boel nu gecalibreerd en gebind. zonder resultaat.

Zender aan
Geef vol gas
Zet ESC aan (nog altijd vol gas)
Ding piept zoals altijd, gas vast blijven houden
Dan wordt t LEDje groen en piept hij
Wanneer het LEDje rood wordt volop remmen
Wanneer het LEDje orange wordt neutraal

Proficiat, je zender en ESC zijn gecalibreerd. Duurt echt maar 10 seconden ;)

Bij het uitschakelen van de zender gaat hij nog steeds volgas. Heb de boel nu gecalibreerd en gebind. zonder resultaat.

Staat je failsafe wel goed ingesteld? Op het moment dat je ontvanger geen signaal krijg van je zender zou je ontvanger in de failsafe moeten schieten, en dus moeten afremmen. Lees even in je manual hoe je op je zender/ontvanger je failsafe calibreert.

Zoals ik eerder al aangegeven heb; Als ik gas geef en de zender uit zet schiet hij netjes op de rem.
Bij neutraal de zender uit is volgas.

Yup, heb de failsave nu niet op rem zet maar gewoon op neutraal.
Dan werkt het wel allemaal. Ik denk dat ik het maar zo laat.

volgens mij is dat ook beter ,want als je remt gaat hij ook achteruit.dus als je failsafe aangaat gaat hij na even te wachten volgas achteruit.

Ik zou liever voor 5mm gaan. Ik heb een deuk gereden in de standaard TVP's, als je dan toch geld uitgeeft kun je het maar beter goed doen.

+1, de 5mm tvp zijn inderdaad sterker, echter is dit wel een cheap aanbieding, aangezien de XL assen alleen al in nederland zon 50-60,- kosten (2setjes).

Wat je kan doen in deze set kopen, en later upgraden naar 5mm tvp's. Just my 2 cent's.

Edit: Diver je hebt Pb

Laatst bewerkt:
ik zou ook een 5mm kopen en de verbreders op ebay kopen ,ik was 26 euro kwijt incl verzenden voor alle 4.zit nog steeds te wachten toto mijn flm xl tvp's binnen komen....

Back