Brushless 1/8 HPI Savage

Heej hallo Pieter, niet alle verf, zwart ging gemakkelijk maar dat Metallic blauw zit er goed vast op.

Heb je Lexan verf gebruikt of iets anders?

blu wonder doet niks volgens mij.
Ik heb het met aceton vrije nagellakremover gedaan ( van die pads bij de etos ) en dat lekker weken en wrijven. Laatste beetje met 96% alcohol verwijderen.

Wat betreft de verf, het is een lexaan kap, dus als hij slim was had hij wel lexaanverf gebruikt ;-) Aan de andere kant, dan had het ook niet zo makkelijk eraf gegaan.

blu wonder doet niks volgens mij.
Ik heb het met aceton vrije nagellakremover gedaan ( van die pads bij de etos ) en dat lekker weken en wrijven. Laatste beetje met 96% alcohol verwijderen.

Wat betreft de verf, het is een lexaan kap, dus als hij slim was had hij wel lexaanverf gebruikt ;-) Aan de andere kant, dan had het ook niet zo makkelijk eraf gegaan.

Blue Wonder werkt wel degelijk, spreek uit ervaring. Ik ga morgen even die pads halen.

Tja dat het een Lexaan kap is dat wist ik wel, is niet mijn eerste kap he ;)

Als je maar oplet dat het aceton vrijenagellakremover is, anders wordt het een matte kap ;-)
Als de verf heel oud is kun je wel ff de boel laten weken.
Verwacht ook niet dat het er meteen afvliegt he?
Aangezien het maar een klein beetje is zal het wel lukken met die pads ( of gewoon losse remover en een doekje )

Zo vandaag voor het eerst gereden met de Savage. Eerste run reed hij voor mijn gevoel halfgas, had nog niet de zender/ontvanger gecalibreerd. NJa dit gedaan te hebben,,,,,,WOW wat een power, gelukkig weinig van wheelies gemekt ivm de XL conversie het het feit dat de vorige eigenaar de gascurve had aangepast, dus niet bij gas geven meteen vol power.

Ik ga toch de breder wielassen bestellen maar wil ook meteen de wiellagers vervangen aangezien rechtsachter dar erg veel speling zit. Weten jullie welke lagers ik daar voor moet bestellen?

Edit; en die pads werken behoorlijk goed om de laatste restjes verf weg te krijgen ;)

Heb daar nog nooit besteld, dus daar kan ik je helaas niets over vertellen. Verzendkosten zijn wel te achterhalen lijkt me.

vervangen lagers in diff

Hallo Mede rijders

Ik moet de lagers in het diff van mijn flux vervangen.

Volgens de handleiding gaan er twee verschillende lagers is de B032 en B085 klopt dit ?

Bij PK zeggen ze dat er 2 keer de B032 in moet en dat het verkeerd in de
handleiding ( pagina 27 staat ).

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Heb zojuist het diff uitelkaar gehaald en de lagers na gemeten
het blijken toch twee verschillende maten te zijn.

Ook zijn in beide diff's alle twee de pinnetjes doorgebroken (Z260 )
komt dit vaak voor ? zijn er betere te koop ?

Nard mooie site voor de lagers trouwens

Laatst bewerkt:
Ik bestel ze bij Boca bearings.
Gebruik de actiecode MX2008 dan kom je uit op ong 20 euro met verzending voor de hele set incl steering lagers (upgrade).

Back