Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zelf geen ervaring mee, maar als je google't dan zie je best vaak die set voorbij komen.
Ik ben zelf mijn XL aan het ombouwen naar een xl flux en ik ga gebruik maken van de flux hp engine mount.
speedruns met dirtbonzhoi allemaal,
ik heb ook sins kort een savage flux hp.
er zitten 8 shocks op van een x4.6(denk ik), en dirtbonz banden.
en een x4.6 body, verder is hij helemaal origineel.
nu heb ik een paar dagen geleden de pinion vervangen want die was versleten, en alle schroefjes even nagegaan en vastgezet met threatlock.
en alle schokbrekers bijgevuld met 35w.
ik rij met 2 gens ace 2s lipo's van 5800mah, en de originele 27mhz am zender(die ooit nog een keer geüpgrade word)
nu was ik op de 3 rit tegen een paal gereden(het werd al donker...) en toen brak mijn schokbreker.
ik had al gezien dat deze krom was bij het bijvullen en had dus ook niet verwacht dat hij heel lang mee zou gaan.
toen ik langsging bij toprc voor een nieuw schokbreker asje en onderste kapje werd mij verteld dat ze deze niet hadden(terwijl hij er volgensmij geen zin in had om te gaan zoeken), en eenmaal thuis keek ik op mijn computer en zag dat ze alle onderdeeltjes gewoon op voorraad hadden:2gunfire:
ik zal vanaf nu dus ook nooit iets kopen bij toprc, wat een slechte service...
en ik heb toen straks met wat speedruns een dirtbonz band laten klappen.
nu mijn vraag:
welke banden kan ik het best kopen voor mijn savage, het liefst niet al te duur, en ook een beetje stevig
de dirtbonz hadden ook al scheurtjes er in, dus het is logies dat die klapte...
en ik kan aluminium veren kopen, dezelfde als de std op de 8veren versie alleen dan alu.
of zouden jullie andere veren aanraden?
alvast bedank![]()