Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Let op met de kershaw set. Ik heb er op savage central veel slechte ervaringen mee gezien, uiteenlopend van scheve tandwielen tot een kromme motorplaat.
Klopt maar ik heb hem nog wel via een winkelier kunnen krijgen. Was vorig jaar en duurde wel lang maar uiteindelijk toch gekomen. Anders kijken welke onderdeelnummers er nodig zijn. Kan wel kijken of ik de handleiding van de set nog heb.
Dat zou top zijn het frame heb ik al op de kop weten te tikken origineel voor 16 euro Met de handleiding kan ik vergelijken welke onderdelen hetzelfde zijn en welke er vervangen moeten worden.
Lekker aan het bouwen geweest. Ik had een doos vol spul op marktplaats gekocht. Incl een brushless set. Een nemesis 8xl motor en quark monster pro regelaar. Die doen het zelfs nog die zullen binnenkort verhuizen naar een trophy buggy nitro die ik om ga bouwen. Er ligt al een trackstar set gereed om in te bouwen. 150a regelaar en 2350kv motor.
De alu diffhuizen die worden vervangen door savage x plastic versies. Dus wie intresse heeft in de fastlane alu die laat et maar weten. er zat ook nog een flm chassis set in de doos met kershaw motormount en 1cm dikke alu shocktowers dat zal allemaal op mp verkocht worden incl de hoop reserve spul wat ik nog heb liggen. Kan bijna nog een savage bouwen.
Ja dat bumpertje ben ik ook niet zo blij mee. Die gaat er wel weer af. Ik kom 1 kunstof verbindingstukje tekort anders zat er nu al een normale bumper op.
Ook heb ik de progressieve veren van rc raven besteld voor deze shocks. Nu zijn ze veel te zacht.
Meer persoonlijke voorkeur. Ik heb al eerder een brushless savage gehad en rijd veel op het strand. Als je dan je diffs wilt schoonmaken zijn de alu een pain in the ass. De plastic kun je met een paar schroeven al bij je diffs.
Zo de plastic diffhuizen zitten erin. Ook gelijk de tranny maar omgebouwd naar flux en gelijk alles geharde tandwielen erin. Ook de onderste twee vervangen. Die nieuwe leken nu wel goed gehard. Diegene op de uitgaande as waren die uitsparingen zelfs dichtgegoten. Hpi heeft deze zeker toch sterker gemaakt.
Ik heb gister een savage flux op de kop getikt, en heb een vraag over de aandrijf/overbrening.
Is het normaal dat overal speling opzit?
De driveshaft war de spur opzit die kan ik een paar mm heen en weer bewegen.
met het gevolg(in mijn ogen) dat de spur heen en weer beweegt en geen goed contact maakt met de opinion.
ook lijkt het dat de slipperclutch hub een beetje krom is, gebeurt dit vaker met de savage?
Normaal ben ik van het uitshimmen Maar ben niet bekend met de gearbox van HPI.
dus vraag het eerst maar aan de pro's..
Zoveel speling als je op de shaft hebt waar de spur opzit is zeker niet normaal.
Een slipperhub krom? Er zit wel vaak iets van een slag in de spur maar als ik jouw verhaal zo lees heb je een flink afgeragde flux op de kop getikt.
nou dat valt denk ik wel mee..
als ik de staat van de auto in het algemeen bekijk..
Maar het word dus even weer investeren..
Zijn er betere aftermarket upgrades?
Of kun je mij iets aanraden?