Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
± 70?Theo Coenen zei:Klein prijsvraagje hoeveel modellen zie je in mijn hobbyruimte?
Niek zei:.....De echte glimt ook wit als een spiegel!
De vlaai is voor degenenen die op 22 juni op onze Nijmegen/Winssen elektro fly-in met een Pond-racer vliegen. Elektrisch uiteraard ...Niek zei:Ron, Impliceert 22 juni (elektromeeting) het niet dat de poundracer voor de vlaai een elektro model moet zijn? Zou niet gepast zijn om op die dag oliestokers toe te laten...
Een mon-chou taart lukt me nog wel, daar heb ik de oven niet voor nodig, een vlaai maken is een heel ander verhaal. Maar het wordt een vlaai van een echte bakker, geen geval van megavlaai.Theo Coenen zei:@ Ron, Ik heb eigenlijk een voorkeur en dat is een zelfgebakken vlaai. 8) 8) 8) ...
Theo Coenen zei:@ Dirk mijn aanbod staat nog steeds, wil jij die Limburgse Schwarte Proemenvlaai nog verdienen? Wel effe van tevoren aangeven zodat ik ze op tijd kan bestellen.
Joost zei:± 70?Theo Coenen zei:Klein prijsvraagje hoeveel modellen zie je in mijn hobbyruimte?![]()