C-130 Hercules, 3mtr 4x 10cc (BosModelAir)

Hele mooie kist.... Mijn hercules is helaas niet meer. Ik durf het bijna niet te vragen maar wat heeft hij gekost?

pieter

Hoi alleen

Jan zei:

Die van jullie is 1,64 keer zo groot als de mijne ooit wordt ( (3/2,54)^3 ).

En dat is maar goed ook.

Voor het vervoer is het zeker makkelijker als zij net een stukje kleiner was maar daar hadden we weinig over te zeggen.

Pieter hoogers zei:

Hele mooie kist....

Dank je

Ik durf het bijna niet te vragen maar wat heeft hij gekost?

Doe maar eens een gokje.

stefan-riemers zei:

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar....

ook jij mag een gokje doen

Zal relatief wel weer een schijntje zijn denk ik...

tuurlijk :D

Ben uiteraard zeer beniewd naar de maiden

Wij ook maar dat duurt nog even al kan dat wel sneller als verwacht als we de servo's om kunnen solderen.

Groeten Onno

laat berto maar gokken...
die had het ook goed met die andere kist... ben even de naam kwijt, degene die gecrasht is...
mja, ik gok 280 euro....

hoi alleen

Danny Mulders zei:

laat berto maar gokken...
die had het ook goed met die andere kist... ben even de naam kwijt, degene die gecrasht is...

Berto laten gokken is geen goed idee omdat hij mede eigenaar is van deze kist en van de Nomad ook trouwens.

Maar jullie zitten allemaal te hoog met gokken dit doet ons wel goed hoor.

Groeten Onno

Lager als 250 euro!!???????

Das wel erg laag hoor dan, wat een koopje met al die servo's, motoren en ook het model!

Nieuwe gok: 150 euro.

Lager als (dan! (j.b.)) 250 euro!!???????
Das wel erg laag hoor dan, wat een koopje met al die servo's, motoren en ook het model!
De grote vraag is natuurlijk: zou jij het model met alles voor 250 euro willen overnemen van Berto cs.? ( :nooo: (j.b.))

jan.

hmmm, dan maar een nieuw lijstje:
model: 50
motoren: twee tientjes per stuk
servo's en overige zooi: twee tientje
bij mekaar: 150 euries!!! :P
Als je m daarvoor had.... is het de beste koop van de eeuw, al was het alleen maar voor de motoren :roll:

stefan_riemens zei:
hmmm, dan maar een nieuw lijstje:
model: 50
motoren: twee tientjes per stuk
servo's en overige zooi: twee tientje
bij mekaar: 150 euries!!! :P
Als je m daarvoor had.... is het de beste koop van de eeuw, al was het alleen maar voor de motoren :roll:

Ik dus ook Alexzzz :wink:

Hoi Alleen

Wij van Bosmodelair vonden dat dus ook geen geld.
Maar we moeten nu wel wat verzinnen voor het vervoer van deze grote jonge.

Groeten Onno

photo_ames_wt_80x120_tractor-trailer.jpg

volgens mij hebben de luiers voorrang bij berto en mag onno de vuilniszak openhouden :lol:

ik zie nog geen bouw-opknap verslagen :?

succes met het bouwen en de kleine

mvg bas

Zo weer terug van een weekje we en we zijn ineens weer 3 bladzijdes verder :P

Heb net al jullie reacties doorgelezen en wil Onno bedanken voor het waarnemen en reageren :wink:

Corrien zei:
Dat kan, als je de juiste kleuren maar met elkaar verbindt. Bij Simprop: blauw = min!!!, rood = plus, zwart = puls!!! Ook zul je de nulstand even moeten bijstellen. Bij de Contest servo's kan dat van buitenaf (een D502 is wel heeeeeel erg groot, Jan
Daar zijn wij erg blij mee, we hebben wel een stuk of 15 "moderne" normale servo`s liggen maar als wij de Simprop Contest servo`s kunnen toepassen zonder problemen dan gaan we die gewoon gebruiken.
Kunnen we de "moderne" servo`s weer toepassen voor onze andere projekten :wink:

stefan_riemens zei:
Zal wel flink slurpen, 4x een 10 cc!!! En ik ben blij dat ik ze niet af hoef te stellen, ik denk dat de tanks al leeg zijn voor ze mooi synchroon lopen....
Ach we hebben nog een kannetje 5 lietr staan voor onze 2 taks maar ipv 2,5ltr per middagje zal er nu wel wat meer doorheen gaan :(
Afstellen zie ik niet zo probleem in daar de motoren goed hebben gelopen dus nu ook nog goed zouden moeten lopen.
En ach, 4x afstellen maakt het brandstof verhaal alleen maar weer leuker 8)

Gerard_nl zei:
"kleinfrummeltje" kan meteen erin en rondknarren als het moet
Alexzzz zei:
Nou Gerard, dat lijkt me geen puik idee, als hij dan weer de ailerons verkeerd instelt en dan opstijgt, wordt de moeder een beetje boos denk ik als frummeltje erin zit.......
Van de vrouw moeten we klein frumnmeltje er buiten laten :wink:

Jan Brilman zei:
Laten we dit model toe tot de vliegende schaalmodellen meeting?
jawel toch :?:

Jan Brilman zei:
Waar schaam je je nou eigenlijk voor?
Ik vind deze kist helemaal bij jou passen!
Schamen omdat we weer een kist hebben gekocht en ja hij past zeker bij ons :lol:

Onno zei:
Ik weet ook niet of deze kist ook mee gaat naar de schaalmeting vanwege het vervoer van dit bakbeest.
Vervoer wordt aan gewerkt en dat zou zkere voor de volgende schaalmeeting geregeld zijn maar of ie dan al gevlogen heeft :roll:

windspirit3 zei:
volgens mij hebben de luiers voorrang bij berto en mag onno de vuilniszak openhouden
ik zie nog geen bouw-opknap verslagen
succes met het bouwen en de kleine
mvg bas
Hee Bas,
De luiers hebben zeker voorrang maar daar is weer het voordeel van onze eigen pot.
Bouw/opknap verslag volgt maar ben net terug van een weekje weg en de Nomad heeft even nog de voorrang.
Dank je en die kleine schiet ook al aardig op :D

Qua vervoer,
Ik had een mooie bus maar wegens diverse omstandigheden heb ik die verkocht.
Na een tijdje met m`n vrouw met 1 auto te hebben gedaan hebben we nu besloten om er een 2de bij te kopen.

Ik ga op zoek naar een goedkope station zodat ik voor zowel de modelvlieghobby als de surfhobby weer alles naar hartelust kan vervoeren zonder me zorgen te maken voor beschadigingen etc.

In een Sstation kan ook de Nomad en vooral de Hercules veel makkelijker mee.

Ik hoop dus binnen nu en 3 weken weer voldoende vervoersruimte te hebben (zeker met de kar er nog achter :) ).

Greetingz,
Berto.

Het gedroomde scenario is natuurlijk dat het vliegtuig dat in de verte aan een C-130 doet denken ( :wink: ) tijdens de schaal-meeting z'n maiden krijgt! :P

jan.

Back