P
pieter hoogers
Guest
Hele mooie kist.... Mijn hercules is helaas niet meer. Ik durf het bijna niet te vragen maar wat heeft hij gekost?
pieter
pieter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die van jullie is 1,64 keer zo groot als de mijne ooit wordt ( (3/2,54)^3 ).
En dat is maar goed ook.
Hele mooie kist....
Ik durf het bijna niet te vragen maar wat heeft hij gekost?
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar....
Zal relatief wel weer een schijntje zijn denk ik...
Ben uiteraard zeer beniewd naar de maiden
laat berto maar gokken...
die had het ook goed met die andere kist... ben even de naam kwijt, degene die gecrasht is...
De grote vraag is natuurlijk: zou jij het model met alles voor 250 euro willen overnemen van Berto cs.? ( :nooo: (j.b.))Lager als (dan! (j.b.)) 250 euro!!???????
Das wel erg laag hoor dan, wat een koopje met al die servo's, motoren en ook het model!
flying jesse zei:Nieuwe gok: 150 euro.
stefan_riemens zei:hmmm, dan maar een nieuw lijstje:
model: 50
motoren: twee tientjes per stuk
servo's en overige zooi: twee tientje
bij mekaar: 150 euries!!!
Als je m daarvoor had.... is het de beste koop van de eeuw, al was het alleen maar voor de motoren :roll:
jan brilman zei:De grote vraag is natuurlijk: zou jij het model met alles voor 250 euro willen overnemen van Berto cs.? ( :nooo: (j.b.))Lager als (dan! (j.b.)) 250 euro!!???????
Das wel erg laag hoor dan, wat een koopje met al die servo's, motoren en ook het model!
jan.
Daar zijn wij erg blij mee, we hebben wel een stuk of 15 "moderne" normale servo`s liggen maar als wij de Simprop Contest servo`s kunnen toepassen zonder problemen dan gaan we die gewoon gebruiken.Corrien zei:Dat kan, als je de juiste kleuren maar met elkaar verbindt. Bij Simprop: blauw = min!!!, rood = plus, zwart = puls!!! Ook zul je de nulstand even moeten bijstellen. Bij de Contest servo's kan dat van buitenaf (een D502 is wel heeeeeel erg groot, Jan
Ach we hebben nog een kannetje 5 lietr staan voor onze 2 taks maar ipv 2,5ltr per middagje zal er nu wel wat meer doorheen gaanstefan_riemens zei:Zal wel flink slurpen, 4x een 10 cc!!! En ik ben blij dat ik ze niet af hoef te stellen, ik denk dat de tanks al leeg zijn voor ze mooi synchroon lopen....
Gerard_nl zei:"kleinfrummeltje" kan meteen erin en rondknarren als het moet
Van de vrouw moeten we klein frumnmeltje er buiten laten :wink:Alexzzz zei:Nou Gerard, dat lijkt me geen puik idee, als hij dan weer de ailerons verkeerd instelt en dan opstijgt, wordt de moeder een beetje boos denk ik als frummeltje erin zit.......
jawel toch :?:Jan Brilman zei:Laten we dit model toe tot de vliegende schaalmodellen meeting?
Schamen omdat we weer een kist hebben gekocht en ja hij past zeker bij ons :lol:Jan Brilman zei:Waar schaam je je nou eigenlijk voor?
Ik vind deze kist helemaal bij jou passen!
Vervoer wordt aan gewerkt en dat zou zkere voor de volgende schaalmeeting geregeld zijn maar of ie dan al gevlogen heeft :roll:Onno zei:Ik weet ook niet of deze kist ook mee gaat naar de schaalmeting vanwege het vervoer van dit bakbeest.
Hee Bas,windspirit3 zei:volgens mij hebben de luiers voorrang bij berto en mag onno de vuilniszak openhouden
ik zie nog geen bouw-opknap verslagen
succes met het bouwen en de kleine
mvg bas