Hoi Wim,
dank je.
Tja, ieder heeft zijn eigen bedenkingen hierover.
Ik heb nu voor deze opstelling gekozen, ook voor het eerst dat ik het zo toepas maar ik ben er niet bang voor.
Heb anderen het ook zien toepassen zonder problemen dus waarom zou ik het niet doen.
Heb ook aan zo`n din stekker zitten denken maar uiteindelijk toch voor MPX gegaan.
Ben er niet bang voor dat er iets mis mee gaat.
Heb ook 2 LiPo`s binnengekregen de 1000 zou voor het landinsggestel zijn en de 500 oor de verlichting.
Denk echter dat ik de verlichting toch gewoon uit m`n ontvanger ga voeden, is wel 6V tov 7,4 maar nog steeds is het licht dan zo fel dat er niet in te kijken is.
Maar dat zie ik nog wel.
Er is wel weer een extra werkzaamheid bijgekomen, en dat zijn de externe fuel tanks.
Ze hoeven niet voor maart klaar te zijn maar ben al wel aan het kijken of ik passende zo kan kopen.
Anders wordt het zelf maken, maar dat is nu geen prio.
De werkzaamheden die op de 'nog eens te doen lijst' komen, zijn:
- te openen canopy`s voor static,
- te openen trapjes voor static,
- externe fuel tanks.
Maar nu eerst de kist vliegend maken.
Heb weer 5 meter snoer binnen (dus nu totaal 20mtr in de kist, maar met alle losse stukjes eraf zo`n 15mtr).
Vandaag komen ook nog wat Led`s binnen wat had er 2 gesloopt, wat een priegelspul is dat, dus kan de andere kant gemonteerd worden.
Servo houders maken en de rest van de servo`s bestellen.
Wachten op Bruno op de nieuwe versie voor de remmen, dan kan het gear er definitief in.
Smoke gedeelte van de tank afmaken, dan de tank erin, uat etc.
Ah, nog zat te doen.........