Woehoe me eerste keer opstijgen is achter de rug
Het ging goed ookal trok ik hem nog teveel op. Na een paar keer opgestegen te hebben lukte het me aardig 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ondanks de prop, vloog die nog best.Benno Z zei:Benno vliegt sowieso, ik heb hier altijd nog een reservemotor liggen![]()
![]()
![]()
Ik volg al een tijd dit draadje waar vliegen jullie eigelijk?Berto zei:Hee Gijs,
Hebben ze Tiemo te pakken gehad?????
En hielp het ook niet om te zeggen, "ik laad even het model uit en ga dan de auto weer weg zetten"???
Weer die buurvrouw, dat gaat niet goed zo :nooo:
wat is nou belangrijker, modelvliegen toch???
Is meteen hun verdiende loon, moeten ze net als ons maar het normale toegestane pad pakken.
Goed dat Tiemo lekker op dreef is krijg ik het weer wat rustiger ;-)
Zie jullie woensdag weer![]()
![]()
(misschien dat ik zaterdag ook al weer even mag :lol: )
Daar ben ik in het verre verleden ook lid geweest, toen MVC Midden-Nederland even geen veld had.Berto zei:Jazekers, 1 september kunnen ze mij daar ook weer eens aanschouwen ;-)
Waar wij vliegen is op de Ginkelse Hei bij Ede.
Vlakbij de schaapskooi.
Hier om precies te zijn:
Ginkelse Hei Ede, VEM modelvliegveld
De vrouw moet het nog goedkeuren ??Berto zei:Dat weet ik nog niet, de vrouw moet het nog goedkeuren, heb wel iets laten doorschemeren dat ik eventueel wil gaan vliegen maar even wachten op de goedkeuring.
En mocht die komen dan het liefst de hele dag ;-)
Modelvliegen is belangrijker dan de buurvrouw maar niet dan de vrouw ;-)Berto zei:Weer die buurvrouw, dat gaat niet goed zo
wat is nou belangrijker, modelvliegen toch???