Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je geen skibox? Dan kunnen beide toestellen op de achterbankG Floor zei:Ik denkt dat wij er rond de middag zijn.
Alleen met één Calmato, :cry: want de vrouw en de kids gaan ook mee. :lol:
Ik heb geen kar achter de auto dus helaas. :evil:
Berto zei:Behalve Benno dan is zijn zender een keer vol doet z`n motor het niet
Dit keer was het de andere buurvrouw. Ja, ik ben wel in trek in de buurt :wink:Berto zei:Weer die buurvrouw, dat gaat niet goed zo, wat is nou belangrijker, modelvliegen toch???
Ja, nu pas, om 0:10u. Er zit een klein scheurtje bij de motorophanging. Daardoor kan de motor niet continu voldoende brandstof aanzuigen, met name als het toestel verticaal hangt of stationair loopt. Heel logisch natuurlijk. De ophanging zit verder nog goed vast dus ik probeer nog even om het te lijmen. Bison heeft 2K lijm op de markt, speciaal voor metaal, eens kijken of dat ook op de motor houdt.Tiemo zei:Benno, al het probleem gevonden ?
Tuuurlijk, moet alleen nog even kijken hoe laat ivm de "thuissituatie" :roll:Gijs Floor zei:Benno kom je ook
Met motor ?Baron Bonanza zei:Als je op onderstaande link klikt ben je "binnen" voor €99.-
www.albatros.ws/html/vliegtuigen_brandstof.html
Groet Baron Bonanza![]()
tiemoderksen zei:Eerste echte crash gehad.. Vliehtuig kapotMaarja nu wil ik een nieuwe hebben, en kreeg te horen dat ze via de site van albatros (in belgie) ze verkopen. Alleen ik kan hem daar net vinden?
Iemand nog een optie voor een verkoop adres (online) waar ze een beetje normale prijs vragen voor een calmato?
Tja hoe zullen we het eens noemenhezik zei:tiemoderksen zei:Eerste echte crash gehad.. Vliehtuig kapotMaarja nu wil ik een nieuwe hebben, en kreeg te horen dat ze via de site van albatros (in belgie) ze verkopen. Alleen ik kan hem daar net vinden?
Iemand nog een optie voor een verkoop adres (online) waar ze een beetje normale prijs vragen voor een calmato?
Waarom persé online? Gezien het feit dat je bij Berto vliegt, neem ik aan dat De Bilt niet zo ver rijden is voor je. MC Modelbouw heeft de calmato's gewoon op voorraad staan en vragen er een decente prijs voor, iets van 119 voor de normale en 129 voor de sport. Even langsrijden en dan ben je net zo 'duur' uit als bij een webwinkel, vanwege de verzendkosten. Plus, als je er morgen langsgaat en morgenochtend even bouwt, kun je morgenmiddag al weer vliegen
Dat is overigens wel ex. motor.. was je motor ook kapot?
Wat is er misgegaan? Stuurfoutje, brak het toestel af, kwam er ineens een balsa-etende boom het veld op rennen, wat?
Een beginnersfout, te ver weg met het toestel waardoor die geen bereik meer had.