Ik kom na etenstijd ff langs. Sta ik ook niet in de file 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En mij ook niet meer.. Na morgen uiteraad dan he.Benno Z zei:Ja, schandalig van de firma www.verspaget.nl. Ik heb dit toestel twee weken geleden teruggebracht omdat het richtingsroer niet voldoende naar links wou en omdat één van de rolroerstangen los zat. "Meneer Verspaget" heeft dit toestel voor mij keurig omgeruild maar doodleuk weer aan Tiemo verkocht, ipv terug te sturen naar de fabrikant. Grote schande toch? Mij zie je daar dus niet weer!
Haha, dat was dus echt de klapperrrrrr van de week!G Floor zei:Je vorige Calmato, op een paar onderdelen na in de klico gegaan :cry:
Jij probeert er ook steeds onderuit te komen he.en daarna mag je wat mij betreft om 15.30u de lijn spannen op het veld
De eravring leert dat neefjes zich niet aan de afgesproken tijd houden.Overigens kan ik over twee weken niet, dan word ik voor de 5e keer oom
En nichtjes? Zij wordt 5 september door een keizersnee in het daglicht gesteldBerto zei:De eravring leert dat neefjes zich niet aan de afgesproken tijd houden