Car KeyChain Spy Camera

Dat zelfs met deze koude, in de lucht is het berekoud, zo'n camera'tje het blijft doen is me een raadsel.

En ik heb mijn cam inmiddels ook ontvangen... Compleet in doosje met usb kabel.. Zag er erg goed uit. Zal binnenkort een foto plaatsen, aangezien ik het idee heb dat de meesten hem gewoon in een bubbelenvelop ontvangen hebben.

Klopt.
Zat bij mij geen doosje bij.
Alleen opgerold in wat schuim en in een enveloppe die ze door de brievenbus hebben geperst.
Ik had wel een kabel en andere weer een verloopje.

Hier de foto's van hoe ik mijn spycam ontvangen heb. ook werkt het ledje bij mij zoals aangegeven staat in de handleiding...
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er zeker netjes uit die verpakking. Maar och, het gaat toch alleen maar om de cam itself en niet de doos waar het in verpakt zit? :rolleyes:

Zojuist een rondje Hoevelaken gedaan. Dit maal wat beter zicht doordat de cam nu beter op het vliegtuig gemonteerd zit. De tijd en datum heb ik NU wel aangepast (alleen nog niet toen ik het filmpje maakte) :)

En

Nu moet ik zeggen dat het er wel heel flitsend uitziet, zo met die sneeuw. Je ziet dus niet een heel wit vlak, maar duidelijk de vlokken

Das wel nice... koop er ook maar een daar, puur als backup...
Hmm heeft niets meer, heb je ook een linkje direct naar het product ??

Laatst bewerkt:
Ik had m ook via de bekende weg, maar bij mij zat er geen software bij.
Datum aanpassen gaat dus niet.
Iemand een idee? alleen een prog dowloaden ofzo?

Deze link saven als tag.txt, datum + uur aanpassen, copiëren naar de root van je microSD kaartje , camera uit + aan, done.
Als alles goed verlopen is is het bestandje van de kaart verdwenen.

verpakking.jpg

Ik heb die van mij in een soort broodzakje gekregen, inclusief scheur, maar ze doen het wel.
Met de verkoper (Metapark) ben ik nog wel in overleg waarom de voicecontrole het niet doet.
Op ebay staat duidelijk dat dit erin zit dus ik wil het hebben ook, daarvoor heb ik ze ook gekocht.
Tevens zit er een gebruiksaanwijzing bij die totaal niet bij deze cam hoort.
Kreeg direct een mailtje dat retour zenden te duur was en dus zouden ze het geld wat de cam had gekost terug storten.........1 eurocent.
De verzendkosten waren 8,5 euro, maar ja die krijg je natuurlijk niet terug betaald.
Heb terug geschreven dat ik niet het geld terug wil maar wel graag 5 camera's met voicecontrol wil ontvangen.
Wordt vervolgt.....ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen :)

Hoi,

Vandaag de cam ook maar eens indoor getest en getetst. :D

Valt nog niet eens tegen. Had minder verwacht binnen.

Gr. Dennis

Das wel nice... koop er ook maar een daar, puur als backup...
Hmm heeft niets meer, heb je ook een linkje direct naar het product ??

Nee, heb verder geen link. Zie wel in zijn ebay-store dat die gesloten is ivm het chinese nieuwjaar tm 22 februari. Misschien daarna nog een keer proberen?

Back