B
BigBoat
Guest
Precies! man voor die 10 euro, ga je toch niet lopen mieppen ???
Lezen, 5x ruim 10 euro = 56 euro !!!
Als het jouw niet uitmaakt, mag je het geld storten op mijn rekening.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Precies! man voor die 10 euro, ga je toch niet lopen mieppen ???
Volgens mij dus niet iets wat je metapark kunt aanrekenen. Dit had net zo goed omgekeerd ook kunnen gebeuren (of bij de vele andere aanbieders van een camera waarvan bijna niets zeker of bekend is).This camera is also an adventure, so expect fun and disappointment. A camera reboot (reset) is sometimes a normal part of the user experience. This is not a consumer friendly camera, particularly for people who are not technically inclined. No manufacturer or reputable brand would put their name on a camera with this low level of reliability and sparse user interface.
Lezen, 5x ruim 10 euro = 56 euro !!!
Als het jouw niet uitmaakt, mag je het geld storten op mijn rekening.
Mwja, kenmerkend voor de huidige maatschappij: Men wenst niet meer zelf te denken of pro-actief te doen maar hoopt dat alles voorgekauwd wordt en zeuren als het niet gaat zoals ze dan verwacht worden (slaat niet op jou maar op de huidige maatschappij). Ik leg me ook neer bij dat soort dingen want zelfs als je stampij maakt dan is de reactie van een leverancier: "Hij doet het toch." :evil: :sniper:Er is tegenwoordig bijna niets meer dat een ander voor je goed wilt doen, fact of life helaas.
De regels bij PayPal zeggen dat je verzendkosten niet vergoed krijgt. Een toko op eBay die een laag bedrag voor goederen vraagt maar (exceptioneel) hoge verzendkosten deugt op voorhand niet en daar zal ik ook nooit kopen. Helaas blijkt dat nu maar weer eens zo te zijn. :teacher:Het enige wat mij wat stoort bij metapark is de verzendmethode. Maar ik ga er alsnog vanuit dat mijn en waarschijnlijk ook jouw camera's gewoon binnen gaan komen.
iemand trouwens een indicatie over de laad tijd?
Heb het idee dat mijn ledje niet uit gaat... ook niet na uren laden...
Als de accu leeg is en je hangt hem aan de laadt, dan duurt het ongeveer 1 uur voordat de accu vol is.
Het Ledje gaat knipperen, 1 sec aan 1 sec uit, als de accu echt leeg is en geladen wordt.
Als de accu vol is stopt het ledje met knippeneren en gaat contineu branden.
Wil je het test, zet de camera op filmen, kom na een uur terug en sluit hem aan op de USB-poort, je ziet dan dat het ledje slow gaat knipperen......als hij vol is gaat hij dus niet uit zoals de beschrijving zegt !!
Op de yak merk ik er nauwelijks iets van.