Car KeyChain Spy Camera

Oh, voor wie het nog niet doorheeft.... Dat ding van ongeveer 4 cm wat je er vaak bij krijgt is niet een volledige USB kabel. Hij verbind alleen de power door. Zo kan je hem aan de PC hangen om op te laden, zonder dat ie door de PC gezien wordt. Je zult je eigen USB kabel moeten meenemen om hem uit te lezen.

Ik heb er een volwaardige bij gekregen hoor, en een mooi doosje met handleiding....

Oh, voor wie het nog niet doorheeft.... Dat ding van ongeveer 4 cm wat je er vaak bij krijgt is niet een volledige USB kabel. Hij verbind alleen de power door. Zo kan je hem aan de PC hangen om op te laden, zonder dat ie door de PC gezien wordt. Je zult je eigen USB kabel moeten meenemen om hem uit te lezen.
Onwaar. :? Ik heb nu 6 cameraatjes met elk zo'n verlooptje en alle 6 waren prima te gebruiken om ook data over te zetten. :yes: Ik heb er wat verkocht en op elk de tijd/datum aangepast via dat verloopje door het bestandje erop te zetten, foto te maken en te controleren of de foto de nieuwe tijd/datum had. ;)

metapark.jpg

Staat Peter Wong op elk pakketje ? Mijn pakketje is precies hetzelfde maar dan geen data cable maar de camera

ze zijn eindelijk binnen incl kort verloop usb stekker , werkt perfect voor opladen en communicatie heen en weer....:cool:

ze zijn eindelijk binnen incl kort verloop usb stekker , werkt perfect voor opladen en communicatie heen en weer....:cool:
Nou, tja.... De mijne werkt dus niet voor communicatie. Daar moet ik een normale USB kabel voor nemen. Ik vind het niet erg. Zo kan je hem laden zonder dat de PC hem ziet.

Hallo,

Ik heb er ook een gekocht. Toen ik dit draadje zag was ik gelijk verkocht zo simpel, goedkoop en toch een mooi beeld. NU moest ik hem dus testen. Laat mijn zoon nou net 2 jaar zijn geworden en een lego trein voor zijn verjaardag krijgen!! Dus daar maar eens opgeplakt haha.

Treincam.jpg

Ook even een kleine video http://3ddaniel.nl/video/Treincam.wmv

Mvg,

@hierboven, weten we ook eens hoe dat uitziet :)
voor de geïnteresseerden, de binnenkant van de cam.
Die van mij komt van beetleonline.
Er zit een stukje schuim voor de MIC en een stukje op de camera, om hem stevig vast te klemmen in de behuizing.

dscn2325.jpg

dscn2326.jpg

dscn2327.jpg

dscn2328.jpg

dscn2329.jpg

dscn2330.jpg

Opdruk van de IC's:
(op laatste foto) EM638165TS-7
1230607R0N036.1
ETRONTECH

Daaronder, kleine 8 pin's IC

cFeon
F16-100HIP
E35114G
F952TSD

Beeldverwerkings IC:

mM SPCA1527A-HL091
MQ1F967.1
0945

Verder zit er een 2 tal kleine kristallen op, wat kleine transistoren en wat weerstanden/condensatoren op (en t power ledje)
Wat ik me wel afvraag, in het begin van het topic bleek het over een blauw ledje te gaan, of een rood/groen.
her zit er maar 1 op de print (oranje) maar er is wel plaats gemaakt voor een 2e.

Groet.

Laatst bewerkt:
@ Perfectnoob,

Bijna iedereen weet hoe hij van binnen eruit ziet want het staat op die review site...

Hallo,

Ik heb niet alle 52 bladzijden(!!!) doorgelezen dus misschien dat het al een keer gevraagd is, maar weet iemand ook als het ook mogelijk om de tijd en datum niet in beeld te krijgen??

Mvg,

Dat kan niet, je kan het wel vaag maken, dat staat ergens op de eerste paar paginas hoe dat moet

Ehm, een paar pagina's terug kwam weer de vraag wat er in zat. dus dacht ik, dan zet ik ze maar in het topic.

Top :thumbsup: Ik kan dit soort dingen altijd wel waarderen, mensen die de moeite nemen foto's te maken en deze (compleet met onderdeel nrs.) uploaden! Externe links werken op gegeven moment vaak niet meer, dan heb je dus niks meer, dit blijft (als het goed is) netjes staan.

Ik weet niet waarom men vaak onnodig met dit soort afbrekende opmerkingen komt, voegt niets toe, vergeet dat maar, er zijn ook forumgebruikers (in ieder geval 1 hahaha :hammer:) die het WEL waarderen. ;)

hoi

nu heb ik er ook een gekregen (daan bedankt )
maar ik krijg het met de datum maar niet voor elkaar
ik heb een kladblok bestand gemaakt .
naam tag . texst
[date]
2010/2/28
19:05:00

en ik heb hem na de dcim pagina geplakt
maar de datum wil maar niet verspringen .
iemand andere ideeen .
of doe ik iets niet goed .

gr paulus

ik heb een kladblok bestand genomen en deze Tag.txt genoemd en naast die DICM map gezet en het werkte...

[date]
2010/02/28
14:34

gaat nog niet goed .
ik heb de texst van de map aangepast ,en de map op de goede plek gezet .
dus niet onder de dcim bestand .
maar de map er na ?

gr paulus

gaat nog niet goed .
maar de map er na ?

gr paulus

Even een foto voor de duidelijkheid. Let ook op de juiste benaming van het kladblok bestand.

Tag.jpg

Mvg,

gaat nog niet goed .
maar de map er na ?

gr paulus

Nee er naast, in de root van de geheugenkaart. Dus direct in schijf H: (in mijn geval H: )

EDIT: al lang met plaatje uitgelegd (waarom zie ik niet het laatste bericht als ik op de thread klik?)

Back