Car KeyChain Spy Camera

paypal schrijft het van je rekening af? dus het is niet zo dat je via internet bankieren een rekening nummer moet intypen en factuur nummer enzo zodat je het op je paypal rekening stort?
is dit wel te vertrouwen?

Laatst bewerkt:
Heb ook mijn eerste proefvlucht gedaan met de Spycam op een TwinStar II.
Hier eens kijken: [URL="
- Spycam eerste proef met TwinStar II[/URL]

Jos

Leuk filmpje! Prima opnames toch? Heb alleen wel het geluid uitgezet, wat een stuiter muziek... :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb er ook net een gekocht. En met Paypall is het wel zo verschrikkelijk handig.
Je hoeft maar op "ok" te drukken en het wordt omgerekend afgeschreven van je rekening. Helemaal super.

Ik zal eens kijken of ik een filmpje met wat rustige beelden kan monteren.
Heb vrijdag & zaterdag gevlogen en een filmpje gemaakt.

Hoe filmen jullie? Recht naar voren, of een beetje schuin naar beneden? Ik film nu een beetje schuin naar beneden, maar hij zou nog iets schuiner mogen denk ik. Ik heb vorig jaar eens een telefoon onder mijn swift getaped, en die filmde recht naar beneden. Dat leverde [URL="
[/URL] en [URL="
[/URL] beelden op (dit is dus een Nokia 6300 en geen spy cam).`

Zullen we vandaag de tijd aan moeten passen omdat het weer zomertijd is?

Ik zal eens kijken of ik een filmpje met wat rustige beelden kan monteren.
Heb vrijdag & zaterdag gevlogen en een filmpje gemaakt.

Hoe filmen jullie? Recht naar voren, of een beetje schuin naar beneden? Ik film nu een beetje schuin naar beneden, maar hij zou nog iets schuiner mogen denk ik. Ik heb vorig jaar eens een telefoon onder mijn swift getaped, en die filmde recht naar beneden. Dat leverde [URL="
[/URL] en [URL="
[/URL] beelden op (dit is dus een Nokia 6300 en geen spy cam).`

Zullen we vandaag de tijd aan moeten passen omdat het weer zomertijd is?

Op mijn Twinstar staat de camera (vast met velcro of met klitteband) op de neus een beetje naar beneden gericht. Ik denk dat er met een zwever rustiger beelden kunnen genomen worden.

Jos

rioolinspectie

De camera is zelfs te gebruiken om de riool verstopping te zien.
Gemonteerd aan een invoerstrip een klein zaklampje er tegenaan gemonteerd en omwikkeld met plastic.
Zo in de buis steken en de verstopping bekijken werkt prima.
Een echte rioolinspectie is duurder.
P1090536.jpg

idee is leuk maar ik denk toch dat je een kleiner zaklampje als deze op de foto moet gebruiken , zo'n mini mac-light met AAA baterijtjes dan goed in de plastic verpakken en met ducktape aan de strip moet bevestigen anders ben je dadelijk je camera en zaklamp kwijt en moet je alsnog een dure loodgieter/riool ontsopper laten komen!

Nee hoor het lijkt allemaal erg groot op de foto maar is in werkelijkheid niet zo.
Diameter is ca 4cm totaal dus gaat prima in een riool van 110 mm.
Resultaten zijn goed en de verstopping is inmiddels gevonden.
En dat voor ca € 10. !
Ton

laat dat filmpje maar eens zien !
Je heb de verstopping wel gevonden , maar hoe ga je die nu verwijderen ??
niet met de Spycam toch?

Nee dat kan echt niet hoor dat wil je echt niet zien.
Het is hier toch een net forum dat mag niet en het is ook nog eens etenstijd!!!
Ik moet nog een radiografische minibuldozer maken die in de pijp past.
Gekheid natuurlijk maar geloof me ik heb gezien waar de verstopping zat en met plastic pijp de zaak doorgestoken met veel water.
Probleem opgelost met behulp van de Cam.
Ton

Tony, en mede forumers , zo zie je wat je allemaal kan met deze CAM !!!

mooi hoor!

Is er nog iemand die last heeft van zijn Darmen?, even een endoscoopy maken met de spycam
hahahahahaha ....

Back