Carson stormracer topic.

• Topicstarter Topicstarter neoblader
  • Startdatum Startdatum
http://www.absolu-modelisme.com/uploads/tx_commerce/StormRacer.pdf
A.U.B. 2min. googlelen

hallo,
dat was ik vergeten te zeggen ik heb een carson stormracer extreme dus geen 1 of 2 volgensmij maakt dat niks uit maar voor het geval.(het voordeel is dat al je elektronica(behalve servos) in een redelijk spatwater dicht bakje zitten.

hallo, ik heb een vraagje hoe haal de schokbreker houder los van de voorkant. want deze is gebroken dus ik wil hem vervangen. maar ik heb de 4 schroevjes al los maar ik krijg hem er nog niet af dus als iemand het weet dan graag of als iemand de exploded view heeft.(als die bestaat)
mvg

Laatst bewerkt:
stormracer extreme

ik heb ook een stormracer extreme en heb hem nog maar net alleen heb er al aardig wat problemen mee gehad
Ik heb nu dat hij pas naar 30 keer start-wat kan ik daar aan doen? weten jullie het misschien.
Ik heb ook dat hij niet stationair will lopen en wil liever niet zomaar aan de sproeiers draaien omdat ik niet precies weet welke ik moet draaien en welke kant op kunnen jullie mij een email sturen naar dennis_emaar@hotmail.com of anders gewoon reageren

Tsja Dennis ik kan je nu alleen vragen of je ook alle sticky's doorgelezen hebt. Daarin staan handige tips hoe te starten en wat te doen naar te kijken als hij niet start.
Als je de uitgebreide zoekfunctie gebruikt kan je ook zoeken op termen als niet starten in het brandstofforum. Denk dat je dan wel veel vind..

kun je me niet uitleggen wat ik er aan kan doen jij weet het ik moet alles doorzoeken daarvoor ik kan trouwens ook niet werken met zoekfunctie werkt nooit bij mij

welkom op het forum.
wij kunnen niet anders doen dan je verwijzen naar de sticky's bovenaan het brandstofgedeelte. wij kunnen niet zo 1 2 3 zeggen wat uw probleem is, het is ook een deel van de hobby om dat uit te zoeken. Zo is nagenoeg iedereen hier begonnen.
succes ;).

Groeten,

Ruben

Als je de eerste 7 topics in het brandstof auto's gedeelte eens doorleest kom je al een heel eind. Kom je er dan nog niet uit plaats dan een nieuw bericht en vertel precies wat de auto wel of niet doet. Weet je ook meteen een beetje waar je over praat. En als er natuurlijk een uitleg van andere gegeven word weet je ook waar zij het over hebben.;)
succes

weet iemand waar ik een koppelings huis (met 15 tanden) kan vinden. en dan ook maar het tandwiel die in het midden zit.(die grote) ik ben namelijk over een slang gereden en nu zijn mijn tanden naar de knoppen.
alvast bedankt.

ik heb ook een stormracer 2 maar mijn motortje heeft de geest gegeven nadat ik hem een beetje te veel sneeuw liet happen op het ijs.
Mijn vraag is nu: ik zoek een ander motortje en het liefst eentje met meer kracht/snelheid.
welke zullen jullie aan raden.

Dit is mijn auto voor die de sneeuw had geproeft.
vwv0k9.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb schroefjes nodig van de stormracer 2 heeft iemand die onderdelen op voorraad liggen laat het me zo snel mogelijk weten a.u.b

mvg, Ironix

Stormracer pro

Ik weet niet welke versie dit is maar ik heb hem net en dit is mijn ervaring ermee.

Ziet er goed uit, remote werkt lekker.
Motortje lijkt me een minpunt, In standaard instellingen kreeg ik hem eerst niet aan de praat, zelfs niet met vinger op de uitlaat, en glowplug eruit etc... pas na een paar keer aan de naald te hebben gedraaid ging hij aan, daarna moest ik hem instellen zodat hij goed stationair liep.

Natuurlijk viel hij erna uit, simpel ging hij weer aan. Echter als ik savonds na een dag inlopen van het motortje wil rijden. Merk ik dat ik hem weer helemaal moet instellen.....niet echt fun als je ff snel wou crossen. Hij is wel sterk na een ontmoeting met een boom zat er niet eens een krasje op!

2de minpunt.... Op de een of andere mannier lijken me velgen vast te zitten. Heb ze met WD-40 geprobeerd los te "weken" maar zonder resultaat zelfs met veel kracht krijg ik ze er niet af.

Voor 220 euro had ik meer verwacht, maar mss is dat mij. rtr moet ook rtr betekenen imo en niet slechte instellingen
Kan hem niet aanraden mocht iemand hem willen aanschaffen als 1ste brandstof auto. Je krijgt waarvoor je betaald

Een offroad auto zonder brandstof filter is ook niet echt handig,

De dvd is wel goed voor beginners. Verder crost hij wel als een gek, rij eigenschappen zijn goed, optrekken ook en hij blijkt nog best veel kracht te hebben

BTW als iemand een oplossing heeft om de velgen eraf te halen hoor ik dat graag!!! Tis vaak rotweer en offroad in het sand/grass is vaak niet mogelijk omdat het te nat is. DUs wil er graag all terrain banden of gewoon onroad bandjes erop

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze kunnen eraf toch? Ze zitten niet vastgelijmd ofzo? Zie niet echt een mannier om ze anders los te krijgen, alleen zagen mss maar ben dan bang dat ik iets meer RAAK dan ik wil :P

ja,je wielen moeten eraf kunnen,heb je wel het moertje los gemaakt welke je wiel vasthoud ?.

Ja ja, heb ook youtube video's bekeken en die haalde alleen maar dat 1ne moertje los en toen kwamen ze eraf....Daarom vond ik het zo vreemd dat het bij mij niet het geval was :confused:

Soms kan het gat in het plastic iets vervormen door de strak aandraaien van het mooertje, door de vervorming zit het strak in het schroefdraad.

Als jet mooertje eraf is moet je het chassis stevig vast houden en met een beetje wrikken de velg los kunnen trekken.

Dankje, wist niet tot hoever ik kracht kon zetten zonder de boel te breken, HEERLIJK dat ik kon wikken etc....normaal breekt altijd alles bij mij :P

Bedankt voor je advies man!

Heeft er iemand in het begin wel eens startproblemen met de carson sr2 gehad? in zijn basis instellingen (als je de naalden dicht draait en dan 3,5 slag opendraait) blijft hij zeg maar gas geven en niet stabiel lopen (Dit is al zo vanaf het begin) Daarna wil hij niet meer starten etc kwam ook rook boven bij de glowplug

Rook boven bij de plug.... Heb je wel het koperen ringetje gebruikt met het vast zetten van de plug?

Indien zo kan de rook alleen nog maar bij de uitlaatbocht vandaan komen, controleer als die vast zit. In beide gevallen is het wel verklaarbaar waarom die het slecht doet.

Back