Castle Creations MMMXL HV 1op5 elektro

Of je neemt geen Castle en neemt er 1 van een merk die 100% waterdicht is. Helaas volgens mij nog geen 12S ondersteuning.

Damn wat was dat merk ook alweer kan er ff niet opkomen. Was iets met M ...

Zegel op je ESC? Je bedoeld die sticker? Dan raak je je garantie heus niet kwijt hoor, hoe wil je anders de behuizing of fan ooit vervangen?

Voor zover ik weet zijn alle 1/8 niet waterdicht. Niet zeuren, gewoon in plastidip soppen en gaan.

@Nard nope er is wel degelijk een 1/8 regelaar waterdicht kan alleen jammer genoeg niet op de naam komen maar we hadden hem keer op No nitro staan als het goed is.

My bad, geen ''major'' ESCs.

p.s. de MMM heeft wel een heel dun water afstotend laagje, maar is niet voldoende om hem waterdicht te noemen.

ik heb al es een castle esc terug gestuurd waarvan ik die zegel/sticker helemaal verwijdert had.
Ik kreeg 5 weken later een kompleet nieuwe teruggestuurd, dus het zijn fabeltjes.

Je mag de switch afknippen zonder de garantie te verliezen
Je mag de behuizing open maken zonder de garantie te verliezen
Je kan een nieuwe behuizing kopen van Castle met fan en stickers.

Of je neemt geen Castle en neemt er 1 van een merk die 100% waterdicht is. Helaas volgens mij nog geen 12S ondersteuning.

Damn wat was dat merk ook alweer kan er ff niet opkomen. Was iets met M ...

MGM :mrgreen: Maar volgens mij kun je bij elke ESC van hun kiezen voor de waterdichte optie, ook voor de 12S dus.

Dit begint leuk te worden. Men neme een Baja 5SC, gooit daar een MMM XL in en een Neu 2028 en je kan zo de snelweg op :vamp:

Laatst bewerkt:
Wel erg gaaf, maar voor zo'n monster mis ik wel de herrie. Ben benieuwd wanneer de erste in Nederland rijden...

Het is wel leuk maar IMO hoort het geluid en de stank er gewoon bij :mrgreen: Daarbij is die set ook nog eens best duur. Maarja, ik ben benieuwd wanneer ik de eerste zie rijden.

Het is wel leuk maar IMO hoort het geluid en de stank er gewoon bij :mrgreen: Daarbij is die set ook nog eens best duur. Maarja, ik ben benieuwd wanneer ik de eerste zie rijden.

Ik ben hem sterk aan het overwegen, ik hou van de stank en het lawaai maar daar denkt helaas niet iedereen zo over (buurtbewoners en natuurliefhebbers....)

Wel héél vet maar ook gruwelijk duur.
$650,- voor de MMMXL set
$150,- voor de ombouwset in de Hpi Baja
$98.40 8s lipo (HK)
=$898.40
Nieuwe Hpi Baja ss kit (bij DDM)=$869,-
= bij elkaar $1767.40

Persoonlijk vind ik juist de 2takt geur het geluid het afstellen en de ervaring gaaf en ja dat bied electro niet.
Maar wel leuk voor erbij.

Maar zou wel graag de specs zien van de regelaar Max amp gemiddeld amp en vanaf hoeveel s kan hij met lipo's rijden 4s of 6s.
En ja ik weet dat ie tot max 8s kan.

Laatst bewerkt:
Ik ben hem sterk aan het overwegen, ik hou van de stank en het lawaai maar daar denkt helaas niet iedereen zo over (buurtbewoners en natuurliefhebbers....)

Die van mij gaat iig elektro worden. stand, pruttel uit de uitlaat en de herrie ervan hoeft voor mij niet per-se. Is wel leuk voor een keer, maar ik rijdt toch het liefts met elektro.
Ook omstanders vinden elektro auto's het prettigste denk ik. puur omdat je naast he huis zou kunnen gaan rijden zonder dat iemand last heeft ervan. (en bij ons in de buurt hebben wel een leuke zandafgraving waar we mogen rijden. alleen woont de eigenaar er direct naast, dus benzine en nitro is een no-go daar. )

Qua Lipo's.. Ik denk dat 6s meer dan genoeg zal zijn voor dit setje in een baja 5t. (eindsnelheid haal je toch nooit. al helemaal gezien je alleen op de achterwielen remt.)
heb in totaal 8 3s Lipo's (5Ah 30C 40C Burst) liggen. dus even kijken of 1 set lipo's genoeg is, of dat ik 2 setjes parallel moet zetten voor dit set.

De Baja heb ik iig al staan. Dat 29cc CY blok raak ik wel kwijt. en de SS uitlaat ook wel lijkt me. Alleen eerst even wachten tot die setjes ook daadwerkelijk op de markt zijn. (en ik ga niet meteen de eerste generatie kopen, ik wacht wel tot de V2 of de V3 net als bij de MMM. )

Mamba-XL-Combo-with-truck-700w.jpg

Back