J
jacques
Guest
Het ziet er super uit Ton,
He maar ik snap nog steeds niet hoe je dat scharnier gemaakt hebt?
He maar ik snap nog steeds niet hoe je dat scharnier gemaakt hebt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ton van Munsteren zei:Dank je, neem aan dat je de scharnier van de plaat zelf bedoeld.
Dat is een krimpkous die om een 1mm staaldraad is gekrompen.
Staaldraad eruit, krimpkous in stukjes snijden en weer op een 0.8mm staaldraad schuiven.
De krimpkous om en om aan de neuskap en plaat lijmen en klaar is het schanier.
Ton
Tis niet een kwestie van geduld, je moet het leuk vinden zover te gaan.daar zou ik nooit het geduld voor hebben.
Komt goed uit die ruimte, kan daar nog mooi een speaker bij voor dat 4 cil Cessna geluid.Grappig dat je zo'n ZEEEEE van ruimte over hebt in je cowl, die motor lijkt in vergelijking zo klein!
Nagenoeg het zelfde, Voordelen van PU zijn sneller droog en goed te schuren.De PU100 die je gebruikt hebt voor het glassen van dit toestel is dat hetzelfde spul als G4?
Geen idee, heb niet veel met epoxy gewerkt en vond het ook te dik en te langzaam drogen.Is PU lichter als Epoxy?
Cessna klopt aardig met de 3V tek. maar zou zeker beter kunnen valt een beetje tegen van BT.
Ja maar hoe zit het dan met de vervorming door perspectief, corrigeer je dat eerst zoals Henri Kaper dat mooi laat zien, of gebruik je alleen foto's genomen op grote afstand met telelens = minimale vervorming?Ton van Munsteren zei:Zet de foto als BMP in Rhino en daar overheen komt dan de cad tekening.
Ziet er heel mooi uit wat Henri doet maar dat is ook niet 100%, wil dat ook niet nastreven is gewoon niet te doen.Ja maar hoe zit het dan met de vervorming door perspectief, corrigeer je dat eerst zoals Henri Kaper dat mooi laat zien
Ja probeer dat wel na te streven en als ik die dan vind is dat voor mijn zeker een prima referentie om mee te werken.of gebruik je alleen foto's genomen op grote afstand met telelens = minimale vervorming?
Misschien is dat in sommige gevallen ook wel zo, maar wat moet je andersAnders zou je misschien iets corrigeren dat wél goed is?