Beste Benno Z en Pindaman,
Benno helaas ben ik al een geruime tijd gestop met het modelvliegen, dus helaas heb ik niks meer over van het modelvliegen
Maar om jullie moed in te praten dat de cessna 182 heeeeeeeeeeeel wat kan hebben, heb ik nog even wat foto´s uit de oude doos tevoorschijn getoverd voor jullie.
Ik heb dat ding zo onzettend vaak geplakt, tot ik er misselijk van werd :lol:
Ik dacht eerst einde oefening, maar naar een uurtje hand arbeid :arrow:
Kwam er toch weer een soort van model in terug.....let op de in gelegde stukken piepschuim :arrow:
Het zijn wel verschillende foto´s van crahjes.....maar het kan echt :arrow:
En dan is hij opeens weer klaar om te vliegen :arrow:
Het nadeel vond ik altijd dat plastick kapje :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow:
En hier dan nog even een foto van hoe hij werd na de grootste klap van foto 1 en 2 :arrow:
Ik heb ook nog een zwever gehad, en daarna de minimag van Multiplex.
Maar van de een op de ander dag had ik het eerlijk gezegd, gehad met het vliegen.....wellicht omdat ik het vaak alleen aan het doen was, en je toch wel moet uitkijken dat jij niet iemand voor zijn ........ vliegt.
En ik vloog altijd in het wild, en helemaal met mijn minimag vond ik het niet echt verantwoord meer, dat ding ging zo ontzetten hard.
En rijden met de auto kan je bijna overal.....en geeft nog iets extra´s dan electro, maar dat is natuurlijk mijn mening :wink:
Maar na een verloop van tijd, kreeg ik toch weer de kriebels om een zender vast te houden.
En toen kwam mijn buurjongen naar buiten met een Marder, en ben ik met hem meegegaan om te kijken hoe dat is.........en sinds dien ben ik dus verslaafd aan mijn nieuwe hobby.......off-road rijden met een 26cc motor erin.
Trekken en lopen.......en het fun gehalte van mijn hobby, is weer helemaal terug.
Ik vind dit echt geweldig gaaf, en het geluid van zo´n Marder, want zo heet zo´n ding is in GEWELDIG......is alleen wel wat duurder dan 1 cessnaatje.
Zie hier foto van hoe hij was, en hoe hij nu is
En zo blijf je bezig :wink: