Cessna 182

Sorry dat ik dit ''oude'' topic weer tot leven breng, maar ik heb het helemaal doorgelezen!

ben van plan ook een cessna te kopen voor de gene die het nog niet wisten ;)

ik weet nu dus best al veel af van de cessna (vliegijgenschappen ect..)
en ik ga zeker bij een club vliegen,

je ziet duidelijk
de mensen die NIET bij een club gaan crashen veel en stoppen, of hebben een cessna in 100 stukken,
en de mensen die wel lessen (of na een paar keer gaan lessen) die hebben er de grootste plezier van!

voor de rest zijn denk ik al mijn vragen beantwoord door het hele topic door te lezen en als ik iets wil weten laat ik het wel horen ;)

idd, ben wel 2 dagen bezig geweest, aleen ik las in stukken maar er stond veel handige info in enzo, dus ben er hardstikke blij mee dat ik het gelezen heb (heb problemen met lezen vanwege mijn dyslexie, dus lezen doe ik redelijk langzaam)

Igortje zei:
ik heb problemen met lezen vanwege mijn dyslexie, dus lezen doe ik redelijk langzaam
Daarentegen schrijf je 100 keer beter dan andere leeftijdgenoten! Van de meeste "jongeren" moet ik hun teksten meerdere malen doorlezen voordat ik het begrijp.

Haha, bedankt :D ik doe ook altijd mn best, en had laatst zelfs een 8 voor mijn nederlands toets (van te voren haalde ik nooit hoger dan een 5/6)
maargoed, nu weer on-topic!

Zit volgens mij geen verchil in, beide zijn van Art-Tech .... (bij Conrad is hij normaal ook duurder, aanbiedinkje dus ....)

Die van Conrad is inderdaad zonder rolroeren, die ander is met. Maar als ik jou was zou ik voor deze gaan, dit is het nieuwe model met twee rolroerservo's in de vleugel, véél beter dan die van monkeytoys.

Die van Conrad is inderdaad zonder rolroeren, die ander is met. Maar als ik jou was zou ik voor deze gaan, dit is het nieuwe model met twee rolroerservo's in de vleugel, lipo accu en brushless motor voor € 149,00.

Die Cessna 182 is wel een leuk vliegtuig. Ik heb hem dit weekend zien vliegen, ondanks de wind en de kleine spanwijdte vloog ie redelijk strak. Ik dacht altijd dat het een "speelgoedvliegtuig" was maar het valt me reuze mee. Alleen die zender..... daar kun je niet zo veel mee op den duur (ik ben niet de eerste die dit zegt :roll: )

Maar om te beginnen voor weinig geld is dit vliegtuig een interessante optie.

Idd, aleen ik denk nou tog dat ik een ARF koop en een MX12 zender er bij, want ik wil daarna shocks enzo gaan vliegen...

Vandaag gevlogen voor de eerste keer met rolroeren.
Zie het resultaat hieronder :?

thumb_DSC00126.JPG

Ik ga de richting en rolroeren verwisselen zodat ik rechts rol en hoogteroer heb en links gas en richtingsroer

Elke keer als ik met rolroeren wilde sturen en omhoog wilde gaan zette ik het gas uit hehe, vandaar de crash.

Maar het vliegt wel een stukker mooier heb al een redelijk lange rugvlucht gemaakt en wat barrelrolls.
Even kijken of ik het nog kan repareren anders alles maar overzetten op mijn nieuwe romp

:D Is met mijn gsm genomen.

Momenteel nog niet heb het te druk met Capoeira.

gravit zei:
Momenteel nog niet heb het te druk met Capoeira.
Capoeira? Da's toch die nieuwe kist van Great Planes :wink:
Zonde van je crash, maar wel mooi dat je al lekker gevlogen hebt met rolroeren.

Back