Cessna 182

ja die is van great planes hahaha.

Ik ga morgen met die van jou proberen te vliegen even wat overzetten, dan kan ik ondertussen mijn nieuwe cessna gaan bouwen

Ik ga de cessna 182 ook kopen..
Is er iemand die van dit vliegtuig een filmpje zou kunnen maken terwel hij vliegt ?? Dan weet ik een beetje wat die kan ? Alvast bedankt

U vraagt wij filmen ;-)

Cessna 182
Cessna 182

Hier vliegt de kist van Benno nog zonder rolroeren.

Met rolroeren vliegt de kist beduidend directer, en als je eventueel de versie koopt met borstelloze motor (zie onder) dan heeft de motor nog meer vermogen waardoor er nog meer mogelijk zal zijn met de kist.

Skyartec levert een hele mooie Cessna 182 incl. 2 rolroerservo`s en de keuze tussen een normale elektromotor met vertraging of een brusless (borstelloze motor) direct aangedreven.

Nadeel: deze zijn in Nederland (nog) niet te verkrijgen, in Duitsland heb ik wel de versie gezien met vertraging voor 109 euries maar hun hebben ooko niet de borstelloze versie.

standaard nimh accu is 4 uur laden en 7 a 8 minuten vliegen.

Ik heb nu zelf 4 accu's en ga nog een snellader kopen voor 220 en voor in de auto.

gravit zei:
standaard nimh accu is 4 uur laden en 7 a 8 minuten vliegen.

Ik heb nu zelf 4 accu's en ga nog een snellader kopen voor 220 en voor in de auto.
Wtf :S 4 uur laden voor nog geen 10 minuutjes vliegen :S dat lijkt me echt heel sterk

Met een snellader ben je ongeveer een 15 tot 25 minuten kwijt en dan kan je weer vliegen

gravit zei:
Ik heb nu zelf 4 accu's en ga nog een snellader kopen voor € 220 en voor in de auto.
Da's een dure snellader :wink:

tiemo zei:
Wtf :S 4 uur laden voor nog geen 10 minuutjes vliegen :S dat lijkt me echt heel sterk
Met de standaard lader die erbij geleverd zit.

oeps is voor 220 volt :)

Heb vandaag een snelladergekocht zit timer enal op voor 45 euro valt wel mee de prijs

Ik heb de cesna binnen :D ff gekeken voor zo'n snellader en kwam uit op een bedrag van 90 eurie's..
Dat ging me toch wel iets te ver. Mischien in de toekomst als ik wat beter ben geworden met vliegen van dit vliegtuigje.. Heb ook gelijk de flycam one erbij gekocht dus waneer ik me eerste vlucht maak dan komt er zeker een filmpje op.. Ben alleen nog opzoek naar een goede vliegstek.

een flycam dient voor onder je vliegtuig te hangen,als je je eerste vlucht maakt kun je beter niet je fly cam eronder hangen,maar "normaal" filmen

Okeey ik heb hem uit de doos gehaald en ben nu aan het knutselen maar ik zit nu met een probleem... Hoe krijg ik het voorste wieletje nu vastgezet in het vliegtuig? Moet ik hiervoor de propellor enzo eraf halen of weten jullie wat ik nu moet doen ?

er zit zeg maar zo'n lipje wat ik in het vliegtuig moet klikken en die krijg ik er dus niet in.. Iemand een idee wat ik kan/moet doen om hem er toch in te krijgen ?

IMG_0019.JPG

Het gaat dus om het wieletje

Back