Beste BadBert,
Ik heb absoluut geen problemen, met het doorbuigen van de kabels, hij doet het uitermate goed, alleen vliegt hij niet meer zo goed, dit komt toch echt door al het geplak, wat er laatste tijd mee is gebeurd.
Maar ik moet er toch wel eerlijk bij zeggen, dat ik mijzelf redelijk heb leren vliegen door dit toestel, zelfs het landen vandaag ging redelijk......en dat met een kistje, wat zeker 100 a 150 gram zwaarder is geworden, dan dat hij standaard was :wink:
En dan nu nog een stomheidje van mijzelf.........ik had toch verteld, dat ik er een nieuwe servo op had gezet, omdat mijn oude kapot was gegaan.
Nou het volgende deed zich voor vandaag, toen ik hem de lucht ingooide, merkte ik dat als ik naar rechts wilde vliegen dat hij naar links ging.
En als ik naar links wilde vliegen stuurde hij naar rechts, dus zo onervaren als dat ik ben, met dit.......dacht ik de servo wel even andersom te instaleren, zodat het probleem wel verholpen zou zijn. (ergens wist ik dat dit niet zou uitmaken....En inderdaad hij bleef verkeerd sturen :cry:
Gelukkig heb ik een goed contact met Rico, dus heb ik hem maar even gebeld, wat het probleem kon zijn.
Eenmaal het verhaal uit gelegd te hebben, zei hij: denk nou eerst eens goed na, wat het zou kunnen zijn, maar zelfs na dit antwoord van hem, wist ik nog niet waar het aan zou kunnen liggen.
Uiteindelijk vertelde hij mij dat er schuifjes op mijn zender zitten, die er dan voor zorgen dat dit kanaal dan contra word, dit is omdat sommige servo´s links zijn, en sommige weer rechts zijn.
En ja hoor ik het schuifje van het juiste kanaal naar beneden gedaan, en alles werkte weet zoals het moet zijn :lol: :lol: :lol:
Rico.......nog bedankt hiervoor :wink:
Uiteindelijk ben ik dus nog even snel gaan vliegen, en sta ik er nog steeds van versteld, dat de cessna nog steeds vliegt met een motortje, wat ik al zeker 20keer heb recht gebogen, en een cessna die behoorlijk wat lijm en plakband met zich mee draagt.
Uiteindelijk kreeg ik hem aan de grond....op zijn wieltjes........maar hij nu toch echt wel aan vervanging toe............... :roll:
Maar ik wacht er al een weekje of 3 op, dus ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden.
Op advies van een medeforum lid, vertelde hij mij dat als ik hem bij van der Goor zou bestellen, dat ik hem dan de volgende dag binnen zou hebben.
Dus ik hun een mailtje gestuurd, maar geen reactie.....dus ga ik ze morgen maar even bellen.......of ze hem op voorraad hebben.
Want volgens mij als ik een nieuwe cessna heb kan ik er alles mee, wat nu niet echt meer mogenlijk is :wink: