Beste Janhughes,
Ik weet uit ervaring, dat de easystar idd makkelijker vliegt dan de cessna 182.
Maar de rede dat is de cessna heb gekocht, is omdat ik een 4 kanaals zender wilde hebben, zodat ik er dan nog wat aan hebt bij een ander vliegtuig. (ik wilde niet meteen een dure zender kopen)
En omdat ik er graag met rolls wil vliegen, maar dit geeft natuurlijk ook zijn moeilijkheden voor een beginner. (IK HEB HET GEWETEN) :cry:
Het is natuurlijk ook wel een verschil, een vliegtuig met of zonder rolls, maar je kan er natuurlijk wel meer mee als je rolls hebt.
Zelf vind ik de cessna 182 niet echt onrustig vliegen.
En je kan de wieltjes er beter onder laten zitten, anders heb je meer kans op schade bij een landing.....als het mis gaat.
Of je moet gaan vliegen waar het heeeel erg hoog gras is, zodat je bij een evt. niet goede landing gewoon in het gras kan vallen.
Het reapareren valt best mee, maar je moet natuurlijk niet te veel crachen, want anders word het lijmen ook een probleem, en word de cessna 182 te zwaar.
En een borstelose motor is ook nog een van de opties......dan kan hij verticaal omhoog als je dat wilt.
Ik weet niet hoe het zit met de levering van Conrad, omdat ik hier nog nooit iets heb besteld, maar ik weet wel dat zij degené leveren zonder rolls.
Zelf heb ik hem in Bussum bij 2brothers gekocht voor 149.- met een 4 kanaals zender en 3 servo´s (hoogte richting en rolls).
Ook zat er een thuislader bij en een 1000 mAh batterij.
Klaar om te vliegen dus :wink:
Laterzzzz