S
sanderi
Guest
ziet er zeer goed uit, man gefeliciteerd.Duccan zei:Ik heb de minimag bij quartel gekocht. Verzend kosten is 8 euro (onder rembours)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ziet er zeer goed uit, man gefeliciteerd.Duccan zei:Ik heb de minimag bij quartel gekocht. Verzend kosten is 8 euro (onder rembours)
Duccan zei:hobby zei:En een :idea: van iemand voor een goede setup voor de minimagistar is HEEL ERG WELKOM :wink:
nou...volgens mij is een fietbel 1450 KV met een ele 17 A regelaar, 8x4 prop en een 1500 mAh 15/20C wel een leuke setup.
Maar ik zou wil willen weten of die site betrouwbaar is. Ik wil niet zomaar ergens bestellen waar ik niks over weet.
Duccan zei:Als ik de cessna kit koop voor 50 euro, kom ik totaal uit op 131 euro. Goedkoper dan de rtf kit en hij vliegt dan naar mijn wensen en met mn eige zender
hobby zei:@ZamBeZi
Ik betwijfel of de (Decathlon van Graupner) precies het zelfde kistje is als de cessna 182.....maar het zou kunnen.
Bouwkwaliteit viel mij erg tegen; heel slordig in elkaar gezet en heel erg kwetsbaar.....vind het wel meevallen bij de cessna 182.....maar het blijft idd een schuimpje :wink: