Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Benno Z zei:Zo, mijn vliegtuig is door een "plastisch chirurg" even flink onder handen genomen: buik gehecht, vleugels gespalkt en een neuscorrectie....
Morgen mag het verband eraf en dan zulen we eens kijken hoe 'ie reageert.....![]()
Zou ik niet doen... gewoon de ailleron-horns verlengen. Anders krijgt speling een veel te groot aandeel in de roeruitslag en de volgende verrrassing is dan flutter of op zijn minst geen eenduidige neutraalstelling. En dat stuurt echt beroerd.Benno Z zei:Ja, het is nu 13mm omhoog EN 13mm naar beneden. Veel te veel dus volgens jou, okee, ik zal dit aanpassen. 13mm is echter de minimale mechanische uitslag, in dat geval moet ik de servo-uitslag electronisch verkleinen.
Zal ik uitleggen.J o h a n zei:Waarom gaat speling een rol spelen, wanneer je de uitslag electronisch verkleind?
Ik snap niets van deze uitspraak.
Johan
Bedankt voor de tip, ga ik doen!Bruno van Hoek zei:Zou ik niet doen... gewoon de ailleron-horns verlengen. Anders krijgt speling een veel te groot aandeel in de roeruitslag en de volgende verrrassing is dan flutter of op zijn minst geen eenduidige neutraalstelling. En dat stuurt echt beroerd.
Berto zei:Hoorde dat Ede ook weer "vliegbaar" is, toppie