Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Kim,
Gecondoleerd met je oude Piper en gefeliciteerd met je nieuwe! 2 componenten lak werkt uitstekend en ook nog eens brandstof bestendig. Succes!
Jammer Kim.
Maar het heeft ook voordelen we kijken dan weer eens tegen wat anders aan.!!
Hier meer info.
VQ-GLB C-188 AG-Wagon 60-90 ARF USA Version - RC Groups
Succes Han.
Deze wil ik ook wel!!
Simpel, gebruik een spinner/propeller alleen voor de beoordeling die mooi blijft, voor vliegen kan hij rustig wat beschadigen. Dat deed ik ook bij de miniplane. Zoek een kunstof spinner die er op lijkt om mee te vliegen.Verven kan makkelijk (wordt door Oracover in de juiste kleur verkocht) maar hoe hou je die verflaag dan op de spinner? (Ik gebruik een starter)...
Een Sig Smith Miniplane is een bouwdoos. Daarmee kan je meedoen aan F4C inderdaad.
Maar Kim's Cessna is een ARF en daarmee mag je meedoen aan Sport Schaal, niet aan F4C.
Maar inderdaad hoeft niemand er moeilijk over te doen ... als je een zelfgebouwd, maar nog niet zo fantastisch schaalmodel hebt, kan je prima meedoen aan F4C!Je scoort alleen wat minder op statisch, maar wat geeft dat ... het is leuk om mee te doen en het is gezellig op de wedstrijden. En anders doe je mee in Sport Schaal.
Frank, je bent meer dan welkom.