Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom beter? Ik heb ergens gelezen dat de propeller , zelfs opgevouwen, een niet onaanzienlijke weerstand oplevert en je die dus maar beter zo klein mogelijk houdt.Een 1800 Kv motor is héél erg veel voor F5J.
Met 2 cellen en een 10 x 6 trek je al 39 A en met 3 cellen en een 9 x 5 zit je op ongeveer 55 Amp.
Ik ben bezig met een 2.5 m F5J met een 910 Kv versie met een 11 x 8 die dan iets boven de 30 A trekt. In mijn ogen beter.
Rick
Duitsers, en eigenlijk alle bedrijven waar ik contact mee heb, reageren slecht op emails.
Meestal stuur ik een mail en bel er dan een dag later achteraan.
Dat gaat prima.
Volgens mijn info is de Mandarin over een week of 2-3 weer leverbaar.
GJ
Hallo Jaap,
Je hebt dan meer geluk met die roeren dan ik, zo lijkt het.
Zoals ik al een paar keer in mandarin draadjes heb geschreven, zijn de meegeleverde servoramen "gemaakt" voor de DES488's. Die zou je er dan wel bij kunnen nemen. 22 Euro is een goede prijs (mits nieuw).
V.w.b. plaats van de servo's: zie het opvolger Cirrus draadje. Ik heb ze onder de kap. Achterin de staart gaat een zwaartepuntprobleem opleveren, en om dat binnen de perken te houden ben je dan gedwongen hoog kwalitatieve (dure) servo's te nemen (MKS).